اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کارگردان فیلم هالیوودی «آشوب»:

فیلم «غارتگر» آرنولد را حداقل ۳۶۵ بار تماشا کرده‌ام

کارگردان فیلم هالیوودی «آشوب» گفت: فیلم «غارتگر» آرنولد را بیش از ۳۶۵ بار دیده‌ام، زمانی که در سال ۱۹۸۷ این فیلم اکران شد یکی از دوستانم آن را روی نوار ویدئو به من داد و از اول تابستان شروع به تماشای هر روزه آن کردم.

فیلم «غارتگر» آرنولد را حداقل ۳۶۵ بار تماشا کرده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «برَد پِیتون» کارگردان فیلم جدید «آشوب» با بازی «جو مانگانیِلو» می‌گوید فیلم‌های علمی تخیلی و اکشن به ویژه آن‌ها را که آرنولد شواتزِنِگِر در آنها بازی کرده، به دفعات تماشا کرده است.

پیتون در مورد تاثرگذاری این فیلم‌ها گفت: من با فیلم‌های آرنولد بزرگ‌ شده‌ام. فیلم «غارتگر» (Predator) او را بیش از 365 بار دیده‌ام. زمانی که در سال 1987 این فیلم اکران شد، یکی از دوستانم آن را روی نوار وی‌اچ‌اس به من داد و اول تابستان شروع به تماشای هر روزه آن کردم.

پیتون در ادامه اظهار داشت: بچه که بودیم با دوستانم این فیلم آرنولد را دیدم و بعد اسلحه اسباب‌بازی خریدیم و به جنگل می‌رفتیم و فیلم پردیتور را بازی می‌کردیم. من در این بازی کار کارگردانی را انجام می‌دادم. 

عشق پیتون به فیلم «پردیتور» را می‌توان در صحنه‌ای در فیلم جدیدش «آشوب» با بازی مانگانیِلو دید که در نقش سربازی است که برای شکار هیولا بکار گرفته شده است.

پیتون در مورد صحنه‌های الهام گرفته شده از «پردیتور» اظهار داشت: وقتی با «جو» صحبت می‌کردم، گفتم «غارتگر» یکی از محبوب‌ترین فیلم‌هایی است که دوست دارم صحنه‌هایی از آن را الهام بگیرم که او هم گفت من صد در صد با ایده شما موفقم. سرانجام این شد که نسخه کوچکی از فیلم «غارتگر» را در فیلمم داشته باشم. 

اکران فیلم «آشوب» به کارگردانی «برَد پِیتون» و بازی «جو مانگانیِلو» از جمعه در سینماهای آمریکای شمالی آغاز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول