اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان:

فشار آب در همدان کنترل می‌شود/ نصب 44 کنترلگر فشار آب در همدان

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه در حال حاضر با کنترلگرهای فشار که در سطح شهر نصب شده است، کاهش فشار صورت گرفته است، گفت: بر این اساس 44 کنترلگر فشار در سطح شهر نصب شده است که چهار دستگاه نیز طی چهار روز اخیر نصب شده است.

فشار آب در همدان کنترل می‌شود/ نصب 44 کنترلگر فشار آب در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کاهش فشار از ساعت 12 شب تا 5 صبح در تمام نقاط شهر همدان اجرا می‌شود که به تبع آن کاهش فشار در طبقات بالایی ساختمان‌ها به شکل افت شدید فشار و در حد قطع آب مشاهده شده است.

بر این اساس معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در حال حاضر با کنترلگرهای فشار که در سطح شهر نصب شده است، کاهش فشار صورت گرفته و قطعی مد نظر نیست.

حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه قطعی با افت فشار آب تفاوت دارد، افزود: در قطعی آب هنگام وصل شدن، آب در لوله‌ها وجود نداشته و در موقع وصل شدن آلودگی و یا مشکلات دیگری برای شبکه‌ها ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کل شهر برنامه کنترل فشار داریم و بر این اساس 44 کنترلگر فشار در سطح شهر نصب شده است که چهار دستگاه نیز طی چهار روز اخیر نصب شده است.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه نصب 10 دستگاه دیگر نیز طی چند روز آینده قرار است، نصب شود، گفت: این کنترلگرها باعث شکستگی نمی‌شود بلکه ممکن است شوک‌هایی ایجاد کند که تعمیرات انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر چاره‌ای برای مدیریت آب نیست زیرا ذخیره آب سد نیز محدود است و منبع تولید آب جدیدی نیز نداریم.

نیکداد با تأکید بر اینکه ضرر جیره‌بندی بر شبکه‌ها بیشتر از کنترل فشار آب است، بیان کرد: کنترل فشار در برنامه قرار دارد و ممکن است در هفته‌های بعد ساعات کنترل فشار نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه کنترلگرهای فشار همه شهر را زیر پوشش دارند، افزود: با توجه به شرایط کم آبی مشترکان نیز باید مدیریت مصرف داشته باشند.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول