اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موسوی لارگانی در گفت‌وگو با فارس:

حمله به سوریه برای جبران شکست مفتضحانه تکفیری‌ها بود

نماینده مجلس شورای اسلامی، حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه را تلاشی برای جبران شکست مفتضحانه داعش و دیگر تکفیری‌ها دانست.

حمله به سوریه برای جبران شکست مفتضحانه تکفیری‌ها بود

ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به کشور سوریه گفت: ‌این مسائل تازگی ندارد، ایادی استکبار جهانی یعنی داعشی‌ها و تکفیری‌ها، مردم مظلوم و بی‌گناه سوریه را تحت فشار و حمله‌های ناجوانمردانه و انتحاری قرار می‌دادند و حالا سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه آنها را هدف موشک قرار دادند، البته داعشی‌ها و تکفیری‌ها نیز با حمایت‌های آمریکایی‌ها و دلارهای آل‌سعود شارژ مالی می‌شدند.

وی افزود: در حال حاضر خود آمریکا به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی به مسئله حمله به سوریه ورود کرده است در حالیکه سلاح شیمیایی در اختیار استکبار جهانی و استعمار پیر انگلستان و فرانسه که از همراهان اینهاست، قرار دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنها خودشان در جنگ نابرابر و ظالمانه عراق با ایران این سلاح‌ها را در اختیار عراق قرار دادند که این مسائل بیان‌گر این است که آنها در مدت حضور داعشی‌ها و تکفیری‌ها در سوریه و عراق نتوانستند کاری از پیش ببرند و با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شدند و حالا برای جبران آن شکست که خود ترامپ اعلام کرد ما 7 تریلیون هزینه کردیم و چیزی دستگیرمان نشد، به سوریه حمله کردند تا آبرویی برای خودشان بخرند، ولی این مسئله نیز گریبان‌گیر خودشان می‌شود و در لجن‌زاری فرو می‌روند که بیرون آمدنشان غیرممکن است.

موسوی لارگانی ادامه داد: اینها باید به توصیه‌های دیگران گوش می‌دادند و جنگ را آغاز نمی‌کردند. اگر بخواهند به حرکت خودشان ادامه دهند، این جنگ میدانی نیست که به‌سادگی بتوانند از آن خارج شوند و گریبان خودشان را می‌گیرد.

وی گفت: کسی که امتحانش را پس داده است، نباید دوباره امتحان کرد، مردم سوریه چند سال است که امتحان خود را در برابر تمام ابرقدرت‌ها و ایادی آنها مقاومت کردند و این حرکت مذبوحانه حرکتی است که بوی جنگ جهانی می‌دهد.

موسوی لارگانی تأکید کرد: اگر بخواهند ادامه بدهند، بارها گفته‌ایم پشتیبان مظلومان مردم به ویژه مردم مظلوم سوریه،‌عراق و فلسطین هستیم و در حمایت از آنها سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرزندان امام و رهبری یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب دندان‌شکنی به این یاوه‌گویان که ادعای کدخدایی جهان را می‌کنند، خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول