اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

حمله به سوریه نشان‌دهنده شکست آمریکایی‌هاست/ پیروزی سوریه بر تروریست‌ها سبب خشم آمریکا شد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، نشانه پیروزی دولت سوریه بر تروریست‌هاست که سبب خشم آمریکایی‌ها شده است.

حمله به سوریه نشان‌دهنده شکست آمریکایی‌هاست/ پیروزی سوریه بر تروریست‌ها سبب خشم آمریکا شد

جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، درباره حمله امروز سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: معتقدم این مسأله نشانه پیروزی دولت سوریه بر تروریست‌هاست که سبب خشم آمریکایی‌ها شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند از طریق تروریست‌ها می‌توانند حکومت سوریه را ساقط کرده و حکومت دلخواه خودشان را مستقر کنند ولی حالا کاملاً از این موضوع ناامید شدند و به حمله نظامی به یک کشور مستقل روی آوردند. 

کوچکی‌نژاد گفت: ما هیچ انتظاری از اروپایی‌ها نداریم زیرا همواره دنباله‌رو آمریکایی‌ها بودند. 

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنیم این کشورها می‌خواهند از نظر نیروی انسانی و افکار عمومی به ایران لطمه بزنند که ایران باید با احتیاط مسأله را تعقیب کند. 

وی افزود: آنها برای حفظ موجودیت اسرائیل این کار را کردند چرا که اگر یک موشک به اسرائیل بخورد ناچار هستند وارد مذاکره شوند بنابراین کشورهای منطقه نیز باید به سوریه کمک کنند. عربستان نیز چند سال در یمن این کار را انجام داد و حالا دنبال راه خروج از باتلاقی است که خودشان درست کردند بنابراین این کار هم به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول