اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقرار تانک‌ها و تک‌تیراندازهای رژیم‌صهیونیستی برای مقابله با سومین جمعه «راهپیمایی بازگشت»

تانک‌ها و تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی به دستور مقامات امنیتی برای مقابله با تظاهرات بزرگ مردم فلسطین در سومین جمعه راهپیمایی بازگشت، در مرز غزه مستقر شدند.

استقرار تانک‌ها و تک‌تیراندازهای رژیم‌صهیونیستی برای مقابله با سومین جمعه «راهپیمایی بازگشت»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به دلیل نگرانی از احتمال وقوع تظاهرات مجدد در مرز غزه، نیروی نظامی سنگین به این منطقه اعزام کرد.

گروه‌های مقاومت امروز را به نام «جمعه سوزاندن پرچم» رژیم صهیونیستی نام‌گذاری کرده و از مردم غزه برای ادامه تظاهرات بزرگ «راهپیمایی بازگشت» (سه هفته قبل) دعوت کردند تا به مرز غزه با اراضی اشغالی بیایند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» درپی این فراخوان تانک‌ها و تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی غزه مستقر شدند تا مانع نزدیک شدن فلسطینی‌ها به فنس‌های امنیتی شوند.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم نیز با هشدار مجدد درباره تظاهرات مرز غزه، تاکید کرد هر فلسطینی که به فنس‌های امنیتی نزدیک شود، کشته خواهد شد.

جمعه گذشته حدود 20هزار فلسطینی در مرز غزه تظاهرات کرده و با سوزاندن لاستیک مانع دید نظامیان صهیونیست شدند. جمعه قبل از آن نیز حدود 30هزار نفر به منطقه آمده و علیه اشغالگران تظاهرات کردند.

نظامیان صهیونیست نیز به دستور مقامات ارشد با شلیک مستقیم گلوله جنگی، گاز اشک‌آور و نارنجک‌های دودزا، بیش از 30 نفر را به شهادت رسانده و حدود 3هزار نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول