اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کشور:

جشنواره تئاتر سوره ماه در تبریز برگزار می‌شود/ تبریز ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای آشنایی دنیا با فرهنگ ایرانی است

رئیس حوزه هنری کشور از برگزاری جشنواره تئاتر سوره ماه در تبریز خبر داد.

جشنواره تئاتر سوره ماه در تبریز برگزار می‌شود/ تبریز ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای آشنایی دنیا با فرهنگ ایرانی است

محسن مومنی‌شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: افتتاح سینما قدس همچنین بازسازی و نوسازی برخی سینماهای استان را در اولویت قرار داده‌ایم و این فرصتی است تا در ایام رویداد تبریز ۲۰۱۸ گردشگران خارجی در تبریز با فرهنگ سینمایی استان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه سینما در یک رده ویژه قرار دارد، گفت: سینمای ایران در کل دنیا و منطقه دارای رتبه بوده و لازم است خیلی بهتر به آن توجه کرده و معرفی کنیم. 

رئیس حوزه هنری کشور خاطرنشان کرد: سینمای ایران یک سینمای متفاوت بوده و نوع نگاه به زندگی و مردم در ایران قطعاً برای گردشگران خارجی جذاب خواهد بود. 

وی ادامه داد: حوزه هنری تلاش می‌کند تا از موقعیت تبریز ۲۰۱۸ استفاده کند و البته در این زمینه با استاندار آذربایجان‌شرقی مکاتبات زیادی انجام گرفته است. 

مومنی‌شریف از برگزاری جشنواره تئاتر سوره ماه در تبریز همزمان با رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: در حوزه ادبیات مقاومت کارهای شایسته‌ای در استان آذربایجان‌شرقی انجام گرفته و به دنبال تقویت آنها هستیم تا به زبان منطقه و بین‌المللی معرفی شود. 

وی افزود: باید از فرصت تبریز ۲۰۱۸ برای آشنایی با مردم ایران استفاده کنیم و هویت اصلی مردم ایران را شناخته و آنها را معرفی کنیم. 

رئیس حوزه هنری کشور با تاکید به اینکه برگشتن به هویت اصلی ایرانی یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ما باید این هویت را به خوبی به نمایش بگذاریم چراکه این ملت باکری‌ها را تحویل جهان اسلام داده‌ و باید با این وجهه مردم آذربایجان آشنا شد و در تبریز ۲۰۱۸ آن را معرفی کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول