اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ و امیر قطر 21 فروردین در کاخ‌سفید دیدار خواهند داشت

بنابر اعلام کاخ سفید سران آمریکا و قطر ماه جاری میلادی ضمن دیدار در آمریکا، درباره روابط دوجانبه و تنش‌های موجود در روابط کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تبادل‌نظر می‌کنند.

ترامپ و امیر قطر 21 فروردین  در  کاخ‌سفید دیدار خواهند داشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کاخ‌سفید روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ماه جاری میزبان امیر قطر خواهد بود. واشنگتن امیدوار است که به این وسیله تنش میان کشورهای حاشیه خلیج‌فارس کاهش یابد.

بنابر گزارش «میدل‌ایست آی»،  کاخ سفید در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرده با این مضمون که امیر «تمیم بن‌حمدالثانی» روز دهم آوریل (12 فروردین) به آمریکا سفر می‌کند.

قرار است که ترامپ درباره مسایلی به منظور تقویت روابط دوجانبه با قطر صحبت کند و مواردی مانند امنیت و اولویت‌های اقتصادی در دستور کار قرار دارند.

ترامپ پیش از این درباره میزبانی سران کشورهای خلیج‌فارس به منظور کاهش تنش موجود میان قطر با عربستان و سعودی و امارات متحده عربی  صحبت کرده بود. به نظر می‌رسد که این برنامه در راستای نشست دوجانبه میان آمریکا و امیر قطر تاکنون به تاخیر افتاده است.

انتهای‌پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول