اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

مشاور رئیس‌جمهور روسیه خبر داد

سرمایه‌گذاری شرکت‌های انرژی روسیه در ایران به بیش از 50 میلیارد دلار می‌رسد

مشاور رئیس‌جمهور روسیه به خبرنگاران گفت: سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ نفت و گاز روسیه در میدان ایران می‌تواند به بیش از 50 میلیارد دلار برسد.

سرمایه‌گذاری شرکت‌های انرژی روسیه در ایران به بیش از 50 میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از خبرگزاری تاس، مشاور رئیس‌جمهور روسیه به خبرنگاران گفت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ نفت و گاز روسیه در میدان ایران می تواند به بیش از 50 میلیارد دلار برسد.

یوری یوشاکوف گفت: «انرژی نوید‌بخش‌ترین بخش برای همکاری میان ایران و روسیه است. شرکت‌های پیشروی روسیه در بخش نفت و گاز نیز گازپروم، گازپروم نفت، روس نفت، لوک اویل، زاروبژنفت و تات نفت به طور سیستماتیک بر روی توسعه میادین ایران در حال فعالیت هستند. انتظار می‌رود که میزان سرمایه‌گذاری به بیش از 50 میلیارد دلار برسد.»

پیش از این اعلام شده بود از سال 2016 به بعد، گازپروم، روس نفت، لوک اویل، گازپروم نفت، زاروبژنفت و تات نفت یادداشت تفاهم‌هایی با شرکت ملی نفت ایران امضا کرده‌اند. برخی از این شرکت‌ها قبلا میادینی در ایران را بررسی کردند و پیشنهادهای توسعه‌ای خود را به وزارت نفت ایران ارائه داده بودند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول