اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید پادشاه مغرب بر استمرار دفاع از قدس

پادشاه مغرب با ارسال نامه‌ای به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ادامه تحرکات در سطح میدانی و دیپلماتیک برای دفاع از شهر قدس تأکید کرد.

تأکید پادشاه مغرب بر استمرار دفاع از قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد ششم» پادشاه مغرب در نامه‌ای به محمود عباس تأکید کرد که به عنوان رئیس کمیته قدس به تحرکات میدانی و دیپلماتیک برای دفاع از قدس، حفاظت از وضعیت حقوقی و هویت عربی و اسلامی آن ادامه خواهد داد.

بنابر گزارش روزنامه «رأی‌الیوم»، پادشاه مغرب همچنین بر همبستگی مغرب با فلسطینیان در این شرایط حساس و ایستادگی در کنار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین از جمله حق استقلال، و آزادی و تشکیل دولت مستقل فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن سال 1967 به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

از زمانی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نگرانی فلسطینیان از اینکه حق خود در قدس را از دست بدهند بیشتر شده است.

طبق گفته مسئولان آمریکایی و اسرائیلی، واشنگتن تصمیم دارد در ماه می آینده همزمان با هفتادمین سالروز تأسیس رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین، سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل نماید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول