اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه:

اجرای پروژه راه کوزران به هلول ۴۰ روستا را از بن‌بست خارج می‌‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: حدود 40 روستا در 2 شهرستان کرمانشاه و ثلاث باباجانی با اجرایی شدن پروژه راه کوزران به هلول از بن‌بست خارج می‌شود.

اجرای پروژه راه کوزران به هلول ۴۰ روستا را از بن‌بست خارج می‌‌کند

مسعود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص پیگیری‌های مکرر و محقق کردن پروژه راه کوزران به هلول‌، اظهار داشت: فاصله شهرستان ثلاث باباجانی به کوزران و در نتیجه به مرکز استان با اجرایی شدن این پروژه کوتاه‌تر می‌‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، حدود 40 روستا در 2 شهرستان کرمانشاه و ثلاث باباجانی از بن‌بست خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن پروژه راه کوزران به هلول دسترسی به بازارچه‌های مرزی تسهیل می‌شود، ادامه داد: خدمت‌رسانی درمانی، انتظامی، امدادی، انجام امورات کشاورزی و‌... نیز تسهیل می‌شود.

گفتنی است، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی و همچنین شرفی بخشدار کوزران و جمعی از مسؤولان محلی روز گذشته از روند اجرای پروژه راه کوزران به هلول بازدید کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول