اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام صهیونیست:

حملات اسرائیل به خاک سوریه با تاکید «پوتین» پایان یافت

یک مقام رژیم صهیونیستی افشا کرد که حملات هوایی اسرائیل به سامانه‌های ضد هوایی سوریه به تاکید رئیس جمهور روسیه پایان یافته است.

حملات اسرائیل به خاک سوریه با تاکید «پوتین» پایان یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت بعد از تاکید «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه بود که حملات هوایی اسرائیل به خاک سوریه پایان یافت.

«افریم سنه» که در سال 2006 معاون وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی بود، طی سخنرانی در همایشی در نتانیا افشار کرد که پوتین یک ماه قبل در تماس تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم تاکیده کرده بود حملات به سامانه‌های پدافندی سوریه باید پایان یابد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» سنه توضیح داد: «جنگ شنبه 10 فوریه (یادتان هست) چرا اسرائیل (حملات را) متوقف کرد؟ تماسی از سوی پوتین با نتانیاهو گرفته شد. پوتین گفت دیگر کافی است».

وی این مسئله را «ازبین رفتن آزادی عمل اسرائیل در منطقه» توصیف کرده و افزود: «به این اتفاق می‌گویند محدود شدن توانایی اسرائیل برای عملیات در خاورمیانه. این نام دیگری ندارد».

در تاریخ شنبه 10 فوریه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بهانه ورود یک پهپاد از حریم هوایی سوریه به آسمان فلسطین اشغالی، نقاطی را در خاک سوریه هدف قرار دادند. در همین حین یک جنگنده اسرائیلی درپی اصابت یک موشک ضد هوایی سوری ساقط شد.

انتهای پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول