اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد

ورود بیش از 4 میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود 4 میلیون و 108 هزار و 700 نفر به این استان خبر داد.

ورود بیش از 4 میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان از ورود 4 میلیون و 108 هزار و 700 نفر به این استان از روز 25 اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه  سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 5 درصد رشد دارد.

وی افزود: 332 هزار و 446 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به خراسان رضوی وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 0.9 درصد کاهش داشته است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی بیان کرد: 122 هزار و 514 نفر از این افراد نیز با قطار به این استان سفر کرده‌اند که همراه با رشد 4.5 درصدی بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به خراسان رضوی وارد شده‌اند را  نیز 79 هزار و 137 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 9.7 درصد کاهش دارد.

وی اضافه کرد: زائران و مسافرانی که همراه با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه سال جاری به خراسان رضوی وارد شده‌اند هم، 3 میلیون و 574 هزار و 100 نفر بوده که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 6.3 درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد مقدس هم بیان کرد: از روز 25 اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه  سال جاری، 2 میلیون و 468 هزار و 78 نفر به این کلانشهر وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، 5 درصد رشد دارد. 

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول