اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم خبرداد

افزایش دو هزار تخت به ظرفیت اقامتی هتل‌های قشم

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم گفت: نوروز امسال دو هزار تخت به ظرفیت اقامتی هتل‌های قشم اضافه شده است.

افزایش دو هزار تخت به ظرفیت اقامتی هتل‌های قشم

عبدالباسط رضوانی رمچاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم ضمن تبریک سال نو به مردم اقصی نقاط ایران اسلامی و با اشاره به آمادگی هتل‌های این جزیره برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار داشت: در نوروز سال گذشته ظرفیت اقامتی هتل‌های جزیره قشم 6 هزار تخت بود که امسال با افزایش دو هزار تخت به هشت هزار تخت رسیده است.

وی با اشاره به رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی هتلداری در هتل‌های قشم، خاطرنشان کرد: هتل‌های قشم براساس درجه‌بندی انجام شده و نوع و کیفیت خدمات از یک تا چهار ستاره هستند.

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم با اشاره به ساماندهی 37 باب خانه مسافری در نوروز امسال در این جزیره، تصریح کرد: کیفیت و خدمات در این خانه‌های مسافری به صورت مستمر پایش می‌شود و براساس نرخنامه جامعه هتلداران قشم و با نظارت بازرسان این نهاد خدمات اقامتی ارائه می‌دهند.

رضوانی رمچاهی مقوله اقامت را یکی از مهم‌ترین مسائل در جذب گردشگر به جزیره قشم عنوان کرد و افزود: جامعه هتلداران قشم با توجه به اهمیت حضور گردشگران در رشد و اقتصاد و اشتغالزایی این منطقه، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات اقامتی هر چه بهتر به مسافران نوروزی انجام می‌دهد.

وی تعداد هتل‌های قشم در نوروز سال گذشته را 68 هتل و میهمان‌پذیر اعلام کرد و گفت: امسال این تعداد به 76 هتل و میهمان‌پذیر افزایش یافته است.

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم در این گفت‌وگو در خصوص نرخ تخت هتل‌های این جزیره در ایام نوروز امسال، گفت: به منظور جذب هرچه بیشتر گردشگر و براساس توافق صورت گرفته، نرخنامه هتل‌های قشم در نوروز امسال هیچ افزایشی نداشته و بدون تغییر است.

رضوانی رمچاهی با بیان اینکه برخی از هتل‌های قشم از موقعیت مکانی بسیار عالی برای جذب گردشگر برخوردار هستند، گفت: این هتل‌های ساحلی خدمات تفریحی خاصی به مسافران ارائه می‌دهند و از تجهیزات لازم برای انجام ورزش‌های آبی از جمله جت اسکی، شاتل، بنانا، اسکی روی آب و غواصی برخوردار هستند.

گفتنی است، جزیره زیبای قشم از جزایر 14گانه استان هرمزگان است که همه ساله در نیمه دوم سال به ویژه در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است؛ قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج‌فارس با برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تجاری سالانه میزبان بیش از پنج میلیون تن مسافر است.

انتهای پیام/م/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول