اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

تسهیل روادید برای اتباع ایرانی در دستورکار بوسنی و هرزگوین

معاون وزیر خارجه بوسنی در نشست کنسولی مشترک با مدیرکل کنسولی وزارت خارجه ایران از تسهیل روادید برای اتباع ایرانی خبر داد و گفت: این موضوع در دستورکار قرار دارد و در حال هماهنگی با نهادهای ذیربط است.

تسهیل روادید برای اتباع ایرانی در دستورکار بوسنی و هرزگوین

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست کنسولی ایران و بوسنی و هرزگوین به ریاستت علی چگنی مدیرکل کنسولی وزارت خارجه کشورمان با «فرانو پلانینیچ‌» معاون وزیر خارجه بوسنی در امور کنسولی و حقوقی در شهر سارایوو برگزار شد.

 

 

در این دیدار که محمود حیدری سفیر کشورمان نیز حضور داشت، طرفین درباره راه‌های تسهیل سفرهای متقابل اتباع 2 کشور بحث و تبادل نظر کردند.

مدیرکل کنسولی وزارت خارجه کشورمان با تاکید بر آمادگی ایران برای پذیرش گردشگران بوسنیایی افزود: اشتراکات فرهنگی بین 2 ملت زمینه فراوانی برای تبادل گردشگر را فراهم کرده و تسهیل در صدور روادید، افزایش مناسبات اقتصادی 2 کشور را نیز در پی خواهد داشت.

معاون وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین در  امور کنسولی و حقوقی نیز بر علاقمندی کشورش به گسترش مناسبات با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بعد اقتصادی و تجاری تاکید کرد و افزود: وزارت خارجه بوسنی و هرزگوین تسهیل روادید برای اتباع ایران را در دستور کار دارد و در حال هماهنگی با نهادهای ذیربط در این موضوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول