اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

استاندار سمنان:

شرایط اقامتی و گردشگری منطقه آبگرم سمنان تعیین وضعیت شود/ فرونشست زمین از خطرات جدی در راه‌های سمنان است

استاندار سمنان با بیان اینکه برای جذب گردشگر به شهر باید شرایط اقامتی و گردشگری منطقه آبگرم سمنان تعیین وضعیت شود، گفت: فرونشست زمین یکی از خطرهای جدی در استان و در بخش راه‌ها است.

شرایط اقامتی و گردشگری منطقه آبگرم سمنان تعیین وضعیت شود/ فرونشست زمین از خطرات جدی در راه‌های سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدشهاب‌الدین چاوشی امشب در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سمنان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های مهیج و نشاط‌آور برای جوانان و مردم شهر سمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امکانات ورزشی در شهر سمنان کم است و باید در این راستا دستگاه‌های اجرایی که امکانات و فضاهای ورزشی اختصاصی دارند، آن را در اختیار جوانان قرار دهند و استانداری سمنان به‌عنوان دستگاه حاکمیتی آمادگی همکاری در این خصوص را دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: شهرداری‌ها پروژه‌های مهم را به سازمان همیاری واگذار کنند تا قدم‌های مؤثرتری برای توسعه و آبادانی شهر سمنان برداشته شود و از تجربیات موفق شهرهای دیگر در کشور نیز در این خصوص می‌توان بهره گرفت.

چاوشی اضافه کرد: پیشانی هر استانی مرکز آن استان است و ما حساسیت ویژه‌ای روی مرکز استان داریم و با وجود شهردار خوب و فعال به آینده شهر سمنان امیدواریم.

وی ادامه داد: همکاری مجموعه اعضای شورای شهر و شهردار سمنان با یکدیگر مطلوب بوده و دغدغه شورا صرفاً توجه به مصالح شهر است.

استاندار سمنان بیان کرد: مجموعه شورا بدون توجه به جناح‌بندی‌ها، حزب و گروه صرفاً در جهت توسعه عمرانی و آبادانی شهر در تلاش‌اند که جای بسی خوشحالی است و امید است شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش شهر باشیم.

چاوشی اظهار کرد: استانداری سمنان از اختیارات خود در جهت هماهنگی دستگاه‌ها و شورای شهر و شهرداری استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها باید فعالیت بیشتری داشته باشند و شهرداری‌ها برای ایجاد درآمد پایدار تدابیر لازم را اتخاذ کنند، افزود: برای ایجاد امید و تحول در شهر سمنان راه‌اندازی فرودگاه سمنان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار سمنان تصریح کرد: برای جذب گردشگر به شهر سمنان باید شرایط اقامتی و گردشگری در منطقه آبگرم سمنان تعیین وضعیت شود و اقدامات مؤثر در این زمینه صورت گیرد.

چاوشی با اشاره به اینکه با برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی بدون کمترین هزینه، جنب و جوش و نشاط میان مردم ایجاد خواهد شد، گفت: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر احصا و تدابیر لازم برای کاهش آن‌ها اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کم‌آبی، فرونشست زمین یکی از خطرهای جدی در استان و در بخش راه‌ها است که باید با کارشناسی دقیق و فنی راهکارهای لازم برای آن ارائه شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم، واحدهای آلاینده با نظر کارشناسان فنی و زیست‌محیطی موردبررسی قرار گیرند و بدون ملاحظه تذکرات لازم برای اصلاح سیستم داده شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول