اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ممنوعیت نصب تابلوهای غیرمجاز و فاقد مجوز در محورهای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: نصب تابلوهای غیر مجاز و فاقد مجوز در محورهای استان ممنوع است، دارندگان تابلوهای غیرمجاز در جاده‌ها برای دریافت مجوز اقدام کنند.

ممنوعیت نصب تابلوهای غیرمجاز و فاقد مجوز در محورهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی از اجرای طرح شناسایی تابلوهای غیر مجاز در حریم جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: نصب تابلوهای غیر مجاز و فاقد مجوز در محورهای استان ممنوع است، دارندگان تابلوهای غیرمجاز در جاده‌ها برای دریافت مجوز اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح شناسایی تابلوهای غیر مجاز، نسبت به جمع‌آوری تابلو های غیر مجاز اقدام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی تاکنون برای نصب ۱۹ تابلو تبلیغاتی مجوز صادر شده و این تابلوها در حاشیه محورهای استان نصب شدند.

جمشیدی گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا استفاده از پیشانی تبلیغاتی پل‌های عابر پیاده را به بخش خصوصی و یا کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، از طریق مزایده واگذار کند.

وی افزود: نصب غیرمجاز تابلوها در محورهای استان سبب ایجاد اختلال در ایمنی و ترافیک و بروز مشکلاتی در تردد جاده‌ای و وقوع سوانح رانندگی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مطابق تبصره ۲ ماده ۷ قانون ایمنی راه‌ها مصوب سال ۷۹، نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های قانونی کشور صرفاً با مجوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و در استان‌ها توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میسر است و در صورت عدم رعایت این ضوابط با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/68027/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول