اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیر روابط عمومی هواشناسی گلستان خبر داد

وزش باد شدید همراه با بارند گی، رعد و برق در انتظار گلستان

مدیر روابط عمومی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: وزش باد شدید همراه با بارند گی، رعد و برق و مواج شدن دریا در انتظار استان گلستان است.

وزش باد شدید همراه با بارند گی، رعد و برق در انتظار گلستان

ازارمحمد قرنجیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: نشست پیش‌آگاهی و کمیته بحران هواشناسی استان پیرو اطلاعیه شماره 41 مورخه 16 اسفندماه 1396 و براساس آخرین الگوهای پیش‌یابی لحظاتی پیش در مرکز پایش و پیش‌بینی استان به ریاست نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان گلستان و حضور سایر اعضا برگزار شد.

وی در تشریح آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی استان تصریح کرد: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از جمعه شب مورخ 18 اسفندماه 1396  و روز شنبه وزش باد شدید (85-65 کیلومتر بر ساعت )در سطح استان رخ داده و دریا نیز مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: همچنین طی مدت فعالیت این سامانه در سطح استان که تا روز یکشنبه 20 اسفندماه 1396 ادامه خواهد داشت، هوای استان با بارندگی، رعد و برق و مه‌آلود همراه بوده و کاهش دمای 10 تا 12 درجه‌ای نیز نسبت به روزهای قبل اتفاق می‌افتد.
قرنجیک ادامه داد: اعضای کمیته بحران هواشناسی استان پیرامون این وضعیت به بحث و گفتگو پرداخته و در پایان مقرر شد مراتب طی اخطاریه جوی به مبادی ذیربط و دستگاه‌های خدمت‌رسان و عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.
گفتنی  است که از امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه تا فردا هوای استان صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش دما ( بین 10 تا 12 درجه سلسیوس ) و مه صبحگاهی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول