اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس خبر داد

پرداخت مستمری به 238 خانواده زندانی در شرق گلستان/ راه‌اندازی کارگاه جوراب‌بافی در زندان گنبدکاووس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گنبدکاووس از پرداخت 238 فقره مستمری به خانواده زندانیان نیازمند در شرق استان گلستان خبر داد.

پرداخت مستمری به 238 خانواده زندانی در شرق گلستان/ راه‌اندازی کارگاه جوراب‌بافی در زندان گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین رضایی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در سال جاری با تمام توان برای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان عزم خود را جزم کرده است، اظهار کرد: در سال جاری با تلاش و همت خیران عزیز توانستیم بالغ بر 238 میلیون تومان به عنوان کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرده و در راستای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه امسال به 368 خانواده زندانی در مستمری پرداخت کرده‌ایم، افزود: این خانوارها در قالب مستمری بالغ بر 2 میلیون و 630 هزار تومان از انجمن حمایت از زندانیان دریافت کرده‌اند که تا پایان سال قطعا افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گنبدکاووس از اعطای 193 کمک هزینه تحصیلی به خانواده زندانیان شرق استان گلستان توسط این انجمن، خاطرنشان کرد: مجموع این کمک‌ها مبلغی بالغ بر 19 میلیون 920 هزار تومان بوده است.

رضایی با تاکید بر اینکه به 206 خانواده نیز به مبلغی بالغ بر 7 میلیون و 930 هزار تومان سبد کالا اهدا شده است، ادامه داد: 614 مورد نیز کارت هدیه نقدی و مبلغ 822 هزار تومان کمک هزیه سفر و معیشت به این خانواده‌ها اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان گنبدکاووس برای بیش از 200 زندانی و خانواده آنها کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای را به صورت رایگان برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: هزینه این کلاس‌ها که تاکنون بالغ بر یک میلیون و 150 هزار تومان بوده است تماما از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گنبدکاووس پرداخت شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گنبدکاووس از کمکی به مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تومان برای انجام خدمات دندانپزشکی به خانواده زندانیان شرق استان خبر داد و گفت: در مراسمی تحت عنوان جشن نسیم مهر نیز که با حضور خانواده‌های زندانیان برگزار شد 100 کارت هدیه 100 هزار تومانی مجموعا به مبلغ 10 میلیون تومان به این افراد اعطا شد.

رضایی برگزاری مراسمی در هفته گرامیداشت قوه قضائیه با حضور خانواده‌های زندانیان را نیز از برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان و خانواده آنها دانست و تاکید کرد: در این مراسم 40 کارت 100 هزار تومانی و 530 هزار تومان اقلام در قالب سبدکالا به خانواده‌های زندانیان اهدا شده است.

وی از ویزیت 211 نفر از خانواده‌های زندانیان به صورت رایگان توسط پنج اکیپ پزشکی خبر داد و اضافه کرد: راه‌اندازی کارگاه جوراب بافی در اداره زندان و راه‌اندازی پارکینگ حمایت نیز اقداماتی است که عواید آن به خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن خواهد رسید.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول