اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

برگزاری کمیته هماهنگی بیمه بیکاری و کارگروه پیشگیری از تنش در زنجان

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری کمیته هماهنگی بیمه بیکاری و کارگروه پیشگیری از تنش در زنجان خبر داد.

برگزاری کمیته هماهنگی بیمه بیکاری و کارگروه پیشگیری از تنش در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هومن امیدوار پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از حوزه روابط کار ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه اظهار کرد: در بهمن‌ماه سال جاری بازرسی از ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های زنجان،‌ خدابنده، ماهنشان و طارم در حوزه روابط کار و بیمه بیکاری به همراه کارشناسان مربوطه صورت گرفت.  

وی همچنین افزود: با حضور  رئیس  حراست و به همراه کارشناس ارشد روابط کار از هیأت‌های حل اختلاف مستقر در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان بازرسی به عمل آمده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته هماهنگی بیمه بیکاری و کارگروه پیشگیری از تنش ادامه داد: کمیته هماهنگی استانی بیمه بیکاری با حضور مدیران کل اداره تعاون کار استان زنجان و تامین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای برگزار و در این جلسات مسائل و مشکلات مطروحه تصمیم‌گیری شده و اقدامات لازم در این باره انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین نهمین کارگروه پیشگیری از تنش‌های کارگری درباره شرکت‌های صدف چوب گستر کیش و مهندسی سپاس با حضور مسؤولان ذیربط تشکیل و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شد.

امیدوار همچنین از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی برای اعضای مراجع حل اختلاف و تشکیل کمیته فنی و تخصصی روابط کار برای بحث پیرامون مسائل مختلف حوزه روابط کار نیز خبر داد و گفت: این اقدام نیز با هدف بررسی بهتر مشکلات در این حوزه صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول