اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

با اجرای موسیقی ایرانی

مجید ناظم‌پور و گروه زریاب در بنگلادش روی صحنه می‌روند

مجید ناظم‌پور و گروه موسیقی زریاب امشب در قالب یک فستیوال موسیقی در کشور بنگلادش روی صحنه می‌روند و به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازند.

مجید ناظم‌پور و گروه زریاب در بنگلادش روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، کنسرت مجید ناظم پور وگروه موسیقی زریاب به همت سازمان ارتباطات اسلامی و با همکاری رایزنی جمهوری اسلامی در شهر داکا پایتخت کشور بنگلادش برگزار خواهد شد. 

اعضای این گروه را در این کنسرت مجید ناظم پور آهنگساز، سرپرست و نوازنده بربت، حامد گرجی: نوازنده سه تار، پرهام وحیدی‌فر نوازنده عود و تنبور، محی الدین مدنی نوازنده کوبه‌ای تشکیل می‌دهند. 

«دلدادگی»، «وداع»، «قصه فراق»، «رهگذر» و «مشتاق» که همگی از ساخته‌های ناظم پور  هستند در این کنسرت اجرا خواهد شد. ناظم‌پور همچنین در این برنامه به سخنرانی با موضوع عشق و عرفان در موسیقی ایرانی خواهد پرداخت.

مجید ناظم پور نوازنده و پژوهشگر ساز بربت (عود) تاکنون آلبوم‌های «فلسفه»، «حکمت زریاب»، «کنسرت بربت»، «مردی برای تمام فصول» و «راز ساحل» را منتشر کرده است. «مهارت عود نوازی» (4جلد)، «داستان بربت» (مروری بر تاریخ پنج هزار ساله ساز عود) و «کاربرد موسیقی در هیپنوتیزم درمانی و مراقبه» از جمله تالیفات او در حوزه موسیقی ایرانی به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/ 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول