اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

موفقیت بانوان کونگ‌فوکار قم در کسب 2 مدال قهرمانی کشور

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از موفقیت کونگ‌فوکاران قم در کسب دو مدال طلا و برنز پیکارهای کونگ‌فو توآ قهرمانی کشور خبر داد.

موفقیت بانوان کونگ‌فوکار قم در کسب 2 مدال قهرمانی کشور

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای کونگ‌فو توآ قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور نمایندگان استان‌های مختلف به میزبانی هیأت خراسان رضوی در مشهد به انجام رسید و خوشبختانه دو مدال طلا و برنز نتیجه تلاش تیم اعزامی بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم بود.

وی ادامه داد: از بین بانوان کونگ‌فوکار اعزامی قم به این پیکارها، نماینده‌های اوزان منهای 66 و 71 موفق به کسب مدال شدند و دیگر نماینده قم یعنی معصومه پیرایش نیز در مجموع عملکرد خوبی داشت اما به دلیل اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود، تیم قم با یک طلا و یک برنز رقابت‌های کونگ‌فو توآ قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: در وزن منهای 66 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های سبک توآ قهرمانی کشور، فاطمه فروزنده نماینده هیأت قم بود که با عملکردی بسیار خوب بر تمامی حریفان خود غلبه کرد و با اقتدار به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

وی یادآور شد: دیگر مدال‌آور قم در این پیکارها محدثه پناه‌زاده بود که در وزن منهای 71 کیلوگرم برابر رقبای این وزن به میدان رفت و با وجود اینکه روند خوبی را در پیش گرفته بود اما در نیمه نهایی نتیجه را واگذار کرد و با برتری در مسابقه رده‌بندی صاحب نشان برنز شد.

عباسی در ادامه به برگزاری استاژ آموزشی این رشته در قم اشاره و بیان کرد: این استاژ با حضور عزیزانی لباس کامل کونگ‌فو دارنده ویژه مربیان و هنرجویان ارشد است و به شرکت کنندگان در این دوره از سوی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم گواهی معتبر اعطاء می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: نخستین کارگاه آموزشی ممای و استاژ آموزشی فرم‌های فدراسیونی آناتوآ، من توما و سوتو ویژه آقایان به شکل رایگان همراه با اعطای گواهی معتبر از هیأت امروز برگزار شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول