اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

امام جمعه قیدار:

هدف دشمنان و منافقین کور دل ايجاد خشونت پى‏درپى و مزمن در كشور است

امام جمعه قیدار هدف دشمنان و منافقین کور دل را ايجاد خشونت پى‏‌درپى و مزمن در كشور دانست و گفت: گویا اراذل و اوباش از حلم و صبورى نظام و نيروهاى نظامى و امنيتى سوء‏استفاده مى‌‏كنند، لذا باید متوجه بود که كاسه صبر ملت به سر آمده است، چرا که بيش از حد، رأفت و مدارا نسبت به اغتشاشگران داعشی ‏مسلك صورت مى‌‏گيرد.

هدف دشمنان و منافقین کور دل ايجاد خشونت پى‏درپى و مزمن در كشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در اهمیت این مطلب همین بس که حضرت زهرا سلام الله علیها در معرفی شیعه می‌فرمایند: «ان کنت تعمل بما امرناک و تنتهی عما زجرناک فانت من شیعتنا و الا فلا» اگر به آنچه ما دستور می‌دهیم عمل کنی و از آنچه نهی می‌کنیم، عمل نکنی از شیعه ما هستی و الا از شیعیان ما نیستی.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: ایشان در دیدار مردم آذربایجان شرقى در هفته گذشته، بیانات بسیار مهم و حیاتی ایراد فرمودند، که نیازمند تحلیل و دقت نظر است.

امام جمعه قیدار به حادثه سقوط هواپیما اشاره کرد و گفت: حادثه دلخراش سقوط هواپیماى مسافربری، همه هموطنان ایرانی را عزادار ساخت به همه خانواده‌های داغ‌دار ۶۰ سرنشین این هواپیما که همگی در این حادثه غم‌انگیز کشته شدند، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آنها مغفرت و رحمت الهی و برای باز ماندگان اجر و بر مسئلت می‌کنم.

موسوی حوادث تلخ خیابان پاسداران را از دیگر حوادث هفته گذشته آنهم در شب شهادت بانوى دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها دانست و ادامه داد: عده‌ای از عوامل فریب‌‏خورده و تندرو فرقه دراویش گنابادى در ادامه تجمعات خود در خیابان پاسداران در عملى خباثت ‏آمیز و داعشی با حمله به نیروهاى تأمین ‏کننده امنیت، سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروى انتظامى و دو نفر از بسیجیان جان بر کف را به شهادت رساندند و به برخى از اموال عمومى و مردم خساراتى وارد کردند.

وی با تشریح دلایل وقوع حادثه خیابان پاسداران و با تقدیر از عوامل تامین امنیت در نحوه برخورد با این ماجرا، تاکید کرد: آنچه از جمع‌‏بندى ‏این حادثه تلخ به دست می‌آید، این است که قطعاً سرنخ این خشونت و ناآرامى به خارج از کشور می‌‏رسد، لذا خبرهایی در دست هست که اخیراً مصطفى آزمایش سخنگوى دراویش گنابادى و از نزدیکان قطب فرقه که در فرانسه زندگى می‌کند، جلساتى را با برخى از سران منافقین به ویژه مریم رجوى داشته است و در یکى از این جلسات علاوه بر آزمایش، نماینده فرقه ضاله بهائیت نیز حضور داشته و مقرر شده است براى فشار بیشتر بر جمهورى اسلامى، جلسات منظمى بین آن‏ها برگزار شود.

امام جمعه قیدار هدف دشمنان و منافقین کوردل را ایجاد خشونت پى‏‌درپى و مزمن در کشور دانست و گفت: گویا اراذل و اوباش از حلم و صبورى نظام و نیروهاى نظامى و امنیتى سوء‏استفاده می‌کنند، لذا باید متوجه بود که کاسه صبر ملت به سر آمده است چرا که بیش از حد، رأفت و مدارا نسبت به اغتشاشگران داعشی ‏مسلک صورت مى‌‏گیرد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول