اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

خبرخوش بهداشتی و درمانی برای هرمزگانی ها

33میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان هرمزگان اختصاص می‌یابد/شاخص‌های بهداشت و درمان هرمزگان پایین‌تر از سایراستان‌ها

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و همکاری کمیسیون تلفیق مجلس، مبلغ 33میلیارد تومان برای رفع موانع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان هرمزگان اختصاص می‌یابد.

33میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان هرمزگان اختصاص می‌یابد/شاخص‌های بهداشت و درمان هرمزگان پایین‌تر از سایراستان‌ها

احمد مرادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهارکرد: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان هرمزگان با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی با دکتر سید حسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت و درمان داشتیم دغدغه‌های بهداشتی و درمانی هرمزگان مطرح شد.
وی افزود: وزیر بهداشت مشکلات بهداشتی و درمانی هرمزگان را تایید کرده و اعلام نمود شاخص‌های بهداشت و درمان هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها پایین‌تر از شاخص‌های قابل قبول موجود در کشور بوده و اظهارامیدواری کرده است با حضور استاندار جدید هرمزگان و کمک نمایندگان مجلس کارها در حوزه بهداشت و درمان روند روبه رشدی داشته و تسریع شود.
مرادی گفت: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان هرمزگان و ضرورت موضوع و همکاری کمیسیون تلفیق مجلس مبلغ 33میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان اختصاص می ‌یابد تا شاهد کاهش مشکلات درمانی در استان باشیم.
وی با اشاره به طرح موضوعات دیگر در این نشست افزود: تصمیماتی اتخاذ شده که درصورت تخصیص اعتبار لازم شاهد از بین رفتن بخش اعظمی از مشکلات بهداشت و درمان هرمزگان خواهیم بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: بیمارستان شریعتی بندرعباس جهت تکمیل به مبلغ 15میلیارد تومان اعتبار نیازدارد که مقرر شد استاندار هرمزگان مبلغ 5 میلیارد و 10 میلیارد دیگر از اعتبارات حوزه بهداشت و درمان  توسط وزارتخانه تامین شود، بیمارستان نیمه تمام 540 تختخوابی بندرعباس 180 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سفر آتی هیات دولت به هرمزگان موضوع مطرح و تصمیم‌گیریهای لازم صورت خواهد گرفت و یا از طریق فروش املاک مازاد مبلغ مورد نیاز تامین می‌شود. 
مرادی با اشاره به دغدغه‌های درمانی مردم جزیره قشم و بندرخمیر افزود: ضرورت رفع دغدغه‌های درمانی مردم در غرب جزیره قشم می‌طلبد تا مرکز درمانی این منطقه هر چه سریعترتجهیز و تکمیل شده و در بندرخمیر با توجه به شرایط جغرافیایی و جمعیتی  از 32 تختخوابی به 64تختخوابی ارتقاء یابد.
نماینده مردم شهرستان‌های بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس تصریح کرد: بیمارستان کودکان بندرعباس جهت تجهیز وبازسازی 15میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که 5میلیارد توسط خیرین ، 5میلیارد حوزه وزارت بهداشت و 5میلیارد مابقی توسط استانداری تقبل شده است.

انتهای پیام/88034/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول