اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان هلال احمر خبر داد

پاک‌سازی 70 درصد دنای شمالی و تصویربرداری مستمر پهپادها/ هنوز خبری از لاشه هواپیما نیست

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از پاک‌سازی 70 درصد دنای شمالی و تصویربرداری مستمر پهپادها از محدوده‌های احتمالی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج خبر داد.

پاک‌سازی 70 درصد دنای شمالی و تصویربرداری مستمر پهپادها/ هنوز خبری از لاشه هواپیما نیست

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از سمیرم، دقایقی پیش جلسه اضطراری برای یافتن هواپیمای ای.تی.آر تهران یاسوج با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر برگزار شد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این جلسه اظهار کرد: هلال احمر و بالگردهای هوانیروز از امروز مار کارشناسی را انجام دادند؛ در این تجسس‌ها از دو خلبان باتجربه استفاده شده اما تاکنون هیچ خبری از لاشه هواپیما پیدا نکردیم.

وی افزود: 70 درصد از دنا شمالی توسط نیروهای هوایی و زمینی پاک‌سازی شده است و از پایین‌ترین نقطه تا بالاترین نقطه کار تجسس انجام گرفته است.

محمدسعید شرفی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی در این جلسه افزود: 500 عکس توسط پهپادها گرفته شده که در این عکس‌ها هیچ اثری از لاشه احتمالی هواپیما نیست؛ تا کنون  14 سورتی پرواز انجام شده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول