اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

معاون فرماندار چادگان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی جاده چادگان به اصفهان

معاون فرماندار شهرستان چادگان گفت: جاده چادگان به اصفهان بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود با پیگیری‌های اداره حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چادگان و سازمان عمران زاینده‌رود سال آینده شاهد بهره‌برداری این جاده باشیم.

پیشرفت 70 درصدی جاده چادگان به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، کورش موگویی پیش از ظهر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چادگان اظهار کرد: بحران آب جدی است و باید در برداشت آب برنامه‌ریزی شود، استفاده از آب شرب نیز نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که می‌طلبد همه مسؤولان در این راستا تلاش کنند تا با کمبود آب شرب مواجه نشویم.

وی افزود: جاده چادگان به اصفهان بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود با پیگیری‌های اداره حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چادگان و سازمان عمران زاینده‌رود سال آینده شاهد بهره‌برداری این جاده باشیم.

معاون فرمانداری شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: همه باید با هم تلاش کنیم تا قانون پیشگیری از جرم نهادینه شده و انگیزه در مجریان با استفاده از مهارت و ابزارهای لازم فراهم شود.

* بیشترین خطرات رانندگی را خودمان به وجود می‌آوریم

حمیدرضا ناظمی رئیس دادگستری شهرستان چادگان نیز گفت: امروز افتخار این را داشتیم که میزبان شهید اسداله خدادادی در این شهرستان باشیم و توانستیم این میزبانی را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: در دادگستری شهرستان چادگان با همدلی، همفکری و وحدت کار فرهنگی انجام می‌دهیم.

رئیس دادگستری شهرستان چادگان بیان داشت: بیش‌ترین خطرات را در رانندگی خودمان به وجود می‌آوریم؛ نبستن کمربند ایمنی، غفلت کردن، انحراف به چپ و عدم کنترل و دست‌فروشان کنار جاده باعث اتفاقات ناگوار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به بحران کم‌آبی عنوان کرد: بحران آب را باید جدی بگیرم؛ با افرادی که غیرمجاز آب برداشت می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

*همه مسؤولان در جهت پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند

علی باقرپور دادستان شهرستان چادگان نیز بیان داشت: عمده خطاهای انسانی دقت نکردن در رانندگی است که این امر باید ساماندهی شود؛ افرادی که گواهینامه ندارند و رانندگی می‌کنند شناسایی و بعد به آنان جهت دریافت گواهینامه فرجه داده می‌شود که اقدام کنند در غیر این صورت اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: امنیت یک نعمت الهی برای مردم است و اگر جرمی در جامعه رخ دهد امنیت خدشه‌دار می‌شود که می‌طلبد همه مسؤولان با همدلی و اتحاد در راستای فرهنگ‌سازی پیشگیری از وقوع جرم بیشتر تلاش کنند.

مهدی اورنگی رئیس راهور چادگان با اشاره به اینکه 8 سرعت‌گیر در شهر چادگان نصب‌ شده، تأکید کرد: در جهت فرهنگ‌سازی در استفاده از کلاه ایمنی، بیش از 250 کلاه بین موتورسوران شهرستان چادگان توزیع‌ و همچنین در مدارس نیز در همین راستا هدایایی به دانش‌آموزان اهداء شده است.

نادر نجاری شهردار چادگان نیز در پایان تصریح کرد: یک دستگاه دوربین از میدان ورودی دهکده عمران زاینده‌رود تا میدان «الله» شهر چادگان نصب می‌شود تا سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه ثبت شود.

وی بیان داشت: شهرداری و شورای شهر چادگان آمادگی دارد تا در زمینه جذب توریست و آسایش مسافران را با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهر چادگان اجرا کند.

انتهای پیام/63046/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول