اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

با حضور سردار نقدی

آیین گرامیداشت شهید سردار شاطری و شهدای سمنان برگزار شد

آیین گرامیداشت شهید سردار حسن شاطری و شهدای شهرستان سمنان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران برگزار شد.

آیین گرامیداشت شهید سردار شاطری و شهدای سمنان برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان، مراسم گرامیداشت شهید سردار حسن شاطری و شهدای شهرستان سمنان دقایقی قبل با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران و شماری از مردم و مسؤولان برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه استان سمنان، معاونان فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، فرماندار سمنان و معاون وی، فرماندهان نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه و شمار زیادی از مردم و نمازگزاران مسجد پنج تن آل عبا (ع) در شهرک گلستان سمنان حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه، گروه سرود کشوری «راسخون» به اجرای قطعاتی حماسی در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و همچنین مجری برنامه با اجرای اشعاری حماسی و قاطعانه در توصیف فرهنگ ایثار و شهادت، فضای معنوی خاصی را در محل برگزاری یادواره حاکم کرد.

امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا (ع) سمنان در ابتدای مراسم با خیرمقدم به حضار گفت: مجالس شهدا، عطر آنها را امروز در تمام شهرها و روستاهای کشور پراکنده کرده و بوی خوش شهدا همه جا را فراگرفته است.

حجت‌الاسلام علی مطیعی ادامه داد: شرکت در مجالس شهیدان به‌نوعی شرکت در حماسه شهیدان است و وقتی در مجلس شهید شرکت می‌کنیم، اعلام پذیرش راه این بزرگواران را داریم.

وی افزود: حتماً پیام شهدا را امروز می‌شنویم و اگر تمام وصایای شهدا بررسی شود، تک‌تک آنها پیام مشترکی دارند که پیروی بی‌چون‌وچرا از ولایت‌فقیه و حضور به‌هنگام در عرصه‌های مختلف انقلابی است.

امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا (ع) سمنان ادامه داد: امیدواریم منویات رهبری را در همه امور به‌موقع اجرا کنیم و در صراط مستقیم شهدا قرار گیریم.

مطیعی ادامه داد: امروز پیروی از راه بزرگوارانی که در راه نظام، اسلام و مردم از جان خود که مهم‌ترین دارایی آنهاست، گذشته‌اند، بر همه ما واجب است و امیدواریم مردم سمنان همچون گذشته در راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ثابت‌قدم باشند.

مراسم گرامیداشت شهید سردار حسن شاطری و شهدای شهرستان سمنان با سخنرانی سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه یافت.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول