اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

موسیقی فولکور لکی

آلبوم «هنارس» با صدای حسین رضا منتشر می‌شود

«حسین رضا» از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی اسفند ماه امسال جدیدترین آلبوم موسیقی خود را در ژانر فولکور لکی منتشر می‌کند.

آلبوم «هنارس» با صدای حسین رضا منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام‌های «هنارس»، «آمان گلیا»، «میمنای»، «هرنگ»، «آواز گلارا»، «پلامار»، «چلسرو»، «چله بر» و «سار خس» است و توسط شرکت «نوای زاگرس لرستان» منتشر خواهد شد.

آهنگسازی این قطعات نیز بر عهده حسین رضا بوده و تنظیم قطعات بر عهده مهدی مرتضایی است و ترانه سرایی آن را مرتضی خدایگان انجام داده است. در البوم هنارس همایون پشتدار (کمانچه آلتو)، محمد ذوالنوری (تنبور)، بابک پیمانی (تمبک، دف)، رضادربندی (تمبک، دف، دهل)، بهزاد رواقی (تار، بم تار)، احسان عبدی‌پور (سرنا)، علی رضا عقیقی ( عود)، سالار غفار بجویی ( ویولن سل)، اشکان مرادی (کمانچه آلتو)، مهدی مرتضایی (سنتور) و مهرنوش مهرپویا (ویولا) همکاری داشته‌اند.

 حسین رضا با هنرمندانی چون مجید درخشانی و حسین پیرنیا به فعالیت پرداخته است؛ وی پیش از این آلبوم های دیگری را نیز منتشر کرده که از جمله آنها میتوان «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» را نام برد.

ضبط آلبوم «هنارس» از دی ماه سال ۹۴ در استودیو پژواک آغاز شده و ادامه و میکس آن دی ماه ۹۶ در استودیو نغمه سازان به پایان رسیده و به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول