اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ماندگار انقلاب را تکرار خواهند کرد/ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشتی بر دهان استکبار و دشمنان است

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ماندگار پیروزی انقلاب را تکرار خواهند کرد.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ماندگار انقلاب را تکرار خواهند کرد/ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشتی بر دهان استکبار و دشمنان است

حمدالله کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار حضور پررنگ و پرشور مردم همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: راهپیمایی امروز پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا مردم را از انقلاب و آرمان‌های آن دور سازند که با آگاهی و هوشیاری ملت ایران هیچ‌گاه به مقاصد شومشان نمی‌رسند.

نماینده مردم بیجار در مجلس، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام دانست و گفت: آنچه در 22 بهمن و حضور مردم اهمیت دارد، این است که مردم با حضور خود نشان می‌دهند همچنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارند.

کریمی با بیان اینکه 22 بهمن روز نمایش اقتدار ایران و روز بیزاری از دشمن است، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشتی بر دهان استکبار و تمامی دشمنان نظام عنوان کرد.

وی تبیین کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ماندگار پیروزی انقلاب را تکرار خواهند کرد.

نماینده مردم بیجار در مجلس از 22 بهمن به عنوان روز ملی انقلاب، اقتدار و تجلی حماسه شکوهمند حضور مردم عنوان کرد.

کریمی در پایان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیعتی مجدد با امام راحل و شهدا و رهبر معظم و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: حضور مردم نشان از وفاداری به نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول