اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

زیر نظر کانون نوازندگان ایرانی صورت گرفت

راه‌اندازی تشکل «موسیقی عاشیقی» در خانه موسیقی ایران

به منظور رسیدگی و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات موسیقی عاشیقی و فعالیت این هنرمندان، تشکلی با این عنوان زیر نظر کانون نوازندگان ایرانی خانه موسیقی ایران تشکیل شد.

راه‌اندازی تشکل «موسیقی عاشیقی» در خانه موسیقی ایران

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، عاشیق ایمران حیدری عضو هیئت مدیره کانون نوازندگان سنتی درباره تشکیل زیرمجموعه‌ای در خصوص رسیدگی به مسائل هنرمندان عاشیق گفت: کانون نوازندگان سنتی خانه موسیقی پر جمعیت‌ترین کانون خانه موسیقی است و تعداد قابل توجهی از این اعضا، عاشیق‌ها بودند و از وقتی در دوره‌های قبل من در کانون حضور داشتم به دلیل کثرت تعداد این هنرمندان همواره دچار مشکلاتی می‌شدیم.

 وی افزود: به همین دلیل هیئت مدیره کانون نوازندگان سنتی تصمیم گرفت برای تمرکز بیشتر بر کار عاشیق‌ها زیرمجموعه‌ای در این کانون تاسیس شود و امور مربوط به عاشیق‌ها در این زیرمجموعه و توسط هیئت مدیره این زیرمجموعه رسیدگی شود.  

حیدری گفت: مسائلی مانند ارزشیابی عاشیق‌ها در کانون نوازندگان سنتی مشکل بود. در این زیرمجموعه خدمات به عاشیق‌ها متمرکزتر می‌شود و کمک بیشتری به کانون نوازندگان خواهد بود.  

این نوازنده موسیقی عاشیقی گفت: در حال حاضر هیئت مدیره زیرمجموعه موسیقی عاشیقی کانون نوازندگان ایرانی متشکل از خود من (ایمران حیدری)، التفات داودی، محبوب خلیلی، حسن محمدیان، رمضان خدابنده لو، عاشیق حسن اسکندری و ایاز شجاعی است و قرار است از هفته آینده جلسات این زیر مجموعه کانون نوازندگان سنتی تحت نظر هیئت مدیره کانون تشکیل شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول