اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

ملت ایران ۲۲ بهمن کم نظیری رقم می‌زنند/ نقش کارگران در پیروزی انقلاب برجسته است

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: راهپیمایی امسال هم به دلیل اهانت‌های ترامپ به ملت ایران و هم به خاطر دخالت‌های اخیری که دشمنان در امور داخلی کشور انجام دادند، راهپیمایی ۲۲ بهمن کم نظیری را در کشور شاهد خواهیم بود.

ملت ایران ۲۲ بهمن کم نظیری رقم می‌زنند/ نقش کارگران در پیروزی انقلاب برجسته است

غلامرضا طالبا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این روز‌ها در حالی‌که جامعه کارگری در شوک مصوبه کمیسیون تلفیق مبتنی بر تصویب بند (ز) تبصره هفت بودجه سال 1397 به سر می‌برد و در حال بررسی علل و دلایل چنین تصمیمی از ناحیه نمایندگانی است که خود را متولی تصویب احکام اسلامی و حافظ منافع مستضعفان می‌دانند، ناگهان از ناحیه‌ای دیگری تیر دروغ و شک و شبهه شلیک می‌شود.

وی تصریح کرد: این مصوبه مصادره آشکار اموال کارگران به نفع دولت است که بزرگترین طرح دولت به نام طرح تحول سلامت با کسری منابع روبرو  شده و هر روز به بهانه مختلف به اموال کارگران دست اندازی می‌کنند، یک روز بحث ادغام را مطرح می‌کنند و یک روز  بحث 9 بیست هفتم حق بیمه کارگران را می‌خواهند به حساب خزانه دولت واریز کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان افزود: واقعا ببنید این ملت و کارگران نقش‌شان در انقلاب و پیروزی بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر قدر این ملت و رهبری را ندانیم گرفتار خواهیم شد، ما شهید دادیم که از آرمان‌های انقلاب ضعفا دفاع کنیم انقلاب نکردیم که پولداران غنی‌تر و فقرا ضعیف‌تر شوند.

طالبا با بیان اینکه ملت ایران ۲۲ بهمن کم نظیری رقم می‌زنند، بیان کرد: راهپیمایی امسال هم به دلیل اهانت‌های ترامپ به ملت ایران و هم به خاطر دخالت‌های اخیری که دشمنان در امور داخلی کشور انجام دادند، راهپیمایی ۲۲ بهمن کم نظیری را در کشور شاهد خواهیم بود.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اقتدار ملی، استقامت، عزم و اراده ملی و به مثابه رفراندوم ملی و روز یأس دشمن و نمایش عظیم قدرت ملت و انقلاب است عنوان کرد.

*امروز پیشرفت ایران اسلامی یک تهدید جدی برای استکبار جهانی است/ استکبار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مانعی برای رسیدن به منافع خودش تلقی می‌کند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: کارگران  یک ویژگی مهمی دارند که آن را از انقلاب و امام‌شان به ارث برده است و آن اینکه هر وقت احساس می‌کند دشمن قصد توطئه دارد به صورت ید واحده به صحنه می‌آید و قدرت انقلاب و قدرت مردمی را به نمایش می‌گذارد.

طالبا تاکید کرد: کارگران و بازنشستگان با وجود مشکلات اقتصادی که دارند مثل سال‌های گذشته حضور پرشوری در 22 بهمن امسال با توجه به ضرورت و دستور اکید مقام عظما ولایت آیت‌الله امام خامنه‌ای شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت ایران اسلامی یک تهدید جدی برای استکبار جهانی است، گفت: استکبار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مانعی برای رسیدن به منافع خودش تلقی می‌کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان با تصریح اینکه پایبندی مردم به عقاید دینی و تبعیت از ولایت فقیه باعث ترس دشمنان می‌شود، ابراز کرد: دشمنان با سنگ‌اندازی می‌خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند و در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خودشان هستند.

طالبا افزود: در یک کلام بهترین دلیل روشن  این همه دشمنی و هجمه شیطان بزرگ علیه ملت ایران  در این کلام نورانی حضرت امام (ره) که بارها بر آن تاکید کرده‌اند به زیبایی بیان شده آنجا که می‌فرمایند اگر دشمنان از شما بد گفتند بدانید که کار و راهتان درست است.

انتهای پیام/40/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول