اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

زحمات مدیرعامل منطقه آزاد قشم قابل تقدیر است/چرا نا عدالتی دولت در مناطق آزاد فقط برای مردم قشم است؟

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات دوگانگی مدیریت مناطق آزاد از جمله قشم نیاز به اصلاح قانون دارد و مدیران سازمان منطقه آزاد مقصر نیستند.

زحمات مدیرعامل منطقه آزاد قشم قابل تقدیر است/چرا نا عدالتی دولت در مناطق آزاد فقط برای مردم قشم است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حسین‌ هاشمی‌تختی شامگاه امروز در نشست وزیر کشور با روحانیون، معتمدین محلی و اعضای شورای شهر و روستاهای شهرستان قشم اظهارداشت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد زحمات زیادی کشیدند ولی باید از نیروهای بومی بیشتری در این مجموعه استفاده شود.

نا عدالتی دولت تدبیر و امید در بحث تردد خودرو در شعاع استان برای مردم قشم

وی ضمن تاکید بر تقویت نیروی انسانی و مدیریت مدیران بومی این شهرستان با بیان اینکه انتظار داریم عدالت در این زمینه برقرار شود، افزود: بعضی از مواقع مردم از ما گله‌مند هستند که چرا دولت در بحث مجوز تردد خودروهای منطقه آزاد قشم در شعاع استان نسبت به دیگر مناطق آزاد کشور همچون اروند و ارس تبعیض قائل می‌شود و چرا این ناعدالتی فقط برای مردم قشم است؟

 نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه اگر تردد خودروها در سرزمین اصلی خلاف قانون است چرا فقط برای مردم قشم ممنوع است تاکید کرد: در این زمینه تمامی نمایندگان هرمزگان بدون هیچ گرایش سیاسی برای حل مشکلات هرمزگان تلاش خواهند کرد.

هاشمی‌تختی با بیان اینکه در کنار حل مشکلات مردم بر کارآمدی نظام تاکید ویژه داریم، اضافه کرد: ما نمایندگان به دنبال این هستیم که دست دولت را بگیریم و هر پنج نماینده با کمک مدیر اجرایی استان گره‌ای از مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/م/88011/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول