اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

استاندار گلستان:

شهرک‌های گردشگری و سلامت در گلستان ایجاد می‌شود/ آغاز 10 سرمایه گذاری کلان در استان گلستان

استاندار گلستان با اشاره به حمایت خود از ایجاد شهرک‌های کشاورزی در این استان، گفت: بنده پیشنهاد داده‌ام تا به سرعت شهرک‌های گردشگری و سلامت در استان گلستان ایجاد شود.

شهرک‌های گردشگری و سلامت در گلستان ایجاد می‌شود/ آغاز 10 سرمایه گذاری کلان در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سید مناف هاشمی امشب در آئین افتتاحیه متمرکز پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گنبدکاووس که در تالار موسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه شهر گنبدکاووس همواره در حوزه‌های مختلفی از جمله تاریخ، مقاومت، دیانت، ورزش و علم و فقاهت شُهره بوده است، اظهار کرد: حضور در بین مردمان خوب و باصفای گنبدکاووس که گنجینه‌ای از اقوام و مذاهب هستند برای من افتخاری بس بزرگ است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی سال‌های متمادی 40 ساله با خون شهدا و همت همه دست اندرکاران و خدمتگزاران انقلاب به دست آمده است، افزود: امروز وظیفه همه ما حراست و پاسداری از این دستاوردهای بزرگ و تقویت و توسعه آن‌هاست.

استاندار گلستان با تقدیر از سرمایه‌گذارانی که در این استان حاضر به سرمایه‌گذاری شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز سرمایه‌گذار طرح گلخانه هیبریدی گنبدکاووس به میزان دو برابر اعتبار تمامی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه تلاش همه ما باید تغییر نگاه به موضوعات اساسی استان باشد، ادامه داد: روز گذشته از کارمند اداره تامین اجتماعی کردکوی تقدیر کردم زیرا با تغییر نگاه خود نسبت به تکریم ارباب رجوع مراجعه کننده‌ای را به دلیل ضعف جسمانی و بیماری قند تا منزل همراهی کرده و پس از ایجاد مشکل او را به مرکز درمانی رسانده بود.

وی با اشاره به اینکه تغییر نوع نگاه و مسوولیت‌پذیری در مدیران و کارمندان ادارات بسیار مهم‌تر و ارزشمندتر از افتتاح پروژه‌هاست، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که جهانگیر عرب پس از آنکه سالها در لباس خدمتگزاری دولتی به مردم استان گلستان و سایر استان‌ها خدمت کرده است اینک در لباسی دیگر با سرمایه‌گذاری کلان در استان خودش قصد توسعه این منطقه و خدمتگزاری دیگری را دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه امروز همکاران ما در وزارت جهادکشاوری پیشنهاد ایجاد شهرک‌های کشاورزی را در گنبدکاووس ارائه کرده‌اند، اضافه کرد: بنده خودم در روزهای پیش نیز پیشنهاد ایجاد شهرک‌های گردشگری را ارائه کرده‌ام و بسیار تمایل دارم شهرک‌های سلامت نیز در استان گلستان توسعه یابد.

هاشمی از گفت‌و‌گو با بیش از 70 سرمایه‌گذار در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: از این میان تاکنون بیش از 10 سرمایه‌گذار با موافقت خود عملیات اجرایی و اداری سرمایه‌گذاری خود را در استان گلستان آغاز کرده‌اند که گام بلندی در توسعه این استان در سالهای آتی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده عالی دولت اعلام می‌کنم که در استان گلستان همه مردم و مسوولان به استقبال سرمایه‌گذاری می‌رویم، افزود: همه باید این واقعیت را با رفتار و عملکرد ما احساس کنند که استان گلستان محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول