اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

نخستین کتابخانه سیار استان فارس در اقلید افتتاح شد

نخستین کتابخانه سیار استان فارس امروز در شهرستان اقلید به بهره‌برداری رسید.

نخستین کتابخانه سیار استان فارس در اقلید افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، نخستین کتابخانه سیار استان فارس، عصر امروز با حضور مدیرکل کتابخانه‌های فارس، فرماندار اقلید، بخشدار مرکزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های شمال فارس، برخی از مسؤولان شهرستانی، کتابداران و کتاب دوستان و خانواده شهید جمالی در اقلید افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در آیین افتتاح این کتابخانه که در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید برگزار شد با گرامی داشت دهه فجر و یا امام و شهدا از همکاری و همراهی افراد و نهادهایی که در راستای راه‌اندازی کتابخانه سیار شهید جمالی اقلید همکاری کردند، قدردانی و عنوان کرد: اقدام و عمل در راستای فرهنگ و اندیشه بسیار ارزشمند است.

روح‌الله منوچهری افتتاح این کتابخانه به عنوان نخستین کتابخانه سیار فارس در دهه فجر را از برکات این ایام خواند.

وی با اشاره به قوانین موجود گفت: کتابخانه‌های عمومی تنها در شهرها یا روستاهایی که جمعیت یا فضای مناسبی در برخی زمینه‌ها داشته باشند، راه‌اندازی می‌شود.

منوچهری تصریح کرد: ایجاد کتابخانه‌های سیار می‌تواند گامی مؤثر و راهی مناسب برای ارائه خدمات و ارتقای سطح کتاب‌خوانی در روستاهایی است که دارای شرایط لازم قانونی احداث کتابخانه عمومی نیستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از کمک خانواده شهید جمالی در تأمین هزینه خرید خودرو برای این کتابخانه سیار قدردانی کرد و از وجود 2 هزار جلد کتاب در این کتابخانه برای خدمت در عرصه کتاب‌خوانی به مردم روستاهای علی‌آباد، حسین‌آباد، نظام‌آباد، چشمه رعنا، کافتر و آب باریک اقلید خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول