اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم/ سرنوشت مدير بانك صادرات كه توسط استاندار از جلسه اخراج شد از زبان ربیعی معاون استاندار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان سرنوشت سرپرست بانک صادرات استان گلستان که در دو جلسه گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سوی استاندار اخراج شد را اعلام کرد.
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۹:۵۹ http://fna.ir/a3vblc
0

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرپرست بانک صادرات استان گلستان که در دو جلسه گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نتوانست نیازهای این کارگروه و تعاملات مسئولان استانی را برآورده کرده و از نظر استاندار گلستان نتوانست خود را در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال استان همراه کند، پس از اعتراض به برخی انتقادها اعلام کرد که از جلسه بعدی من را در جلسه دعوت نکنید که استاندار گلستان نیز وی را در همان لحظه به دلیل بیان این مطلب و عدم همراهی با کارگروه از جلسه اخراج کرد.

وی با وجود قرارداشتن در مسئولیت اما در جلسه گذشته نیز در جلسه این کارگروه دعوت نشد و استاندار گلستان نیز نامه‌ای با شرح وقایع و انتظارات و تذکرات لازم برای رئیس کل بانک مرکزی ارسال کرد.

انتهای پیام/20/83004

اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول