اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خبر داد

واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گزارشی از نحوه معافیت‌های خانوارهای مددجو از هزینه پرداخت انشعابات ارائه کرد.

واگذاری ۴۰۰۰ انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی حمید خوجانی با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۶۴ انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است گفت: هزار و ۶۴ مورد از این خدمت خاصه به مددجویان مناطق محروم این استان ارائه‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بابیان اینکه این خدمت در شش سرفصل به مددجویان ارائه‌شده است بیان کرد: انشعابات آب، برق، گاز ازجمله مواردی است که تعرفه نصب آن به‌صورت رایگان از سوی کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت می‌شود.

وی افزود: طی ۹ ماهه امسال ۴۹۴ فقره انشعاب برق، ۵۷۹ فقره انشعاب آب، دو هزار و ۵۴۷ فقره انشعاب گاز به مددجویان واگذارشده است.

خوجانی همچنین با تأکید بر اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد که برای اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و انشعابات فاضلاب معاف هستند عنوان کرد: ۴۴۵ خانوار مددجو نیز طی سال جاری از معافیت‌های پرداخت هزینه انشعاب فاضلاب، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بابیان اینکه رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی مددجویان از اهمیت بالایی برخوردار است مطرح کرد: در این خدمت ساکنان روستایی و مناطق محروم در اولویت هستند.

وی یادآور شد: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های محل سکونت خود و دریافت معرفی‌نامه، به ادارات مربوطه مراجعه کنند و از این خدمت بهره‌مند شوند.

خوجانی در پایان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان به دنبال محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت و توازن بین خانوارها است به‌طوری‌که تمامی امکانات موجود برای توانمندسازی مددجویان به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول