اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بازداشت مأمور قلابی که از مواد فروشان اخاذی می کرد

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم(عج)، با اشاره به دستگیری یک سارق مامورنما در محدوده ازگل، گفت: این متهم با اسلحه و بیسیم قلابی از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان اخاذی می کرد.

بازداشت مأمور قلابی که از مواد فروشان اخاذی می کرد

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، سرهنگ حسین مافی گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار فردی که با لباس شخصی بیسیم و سلاح کمری به همراه داشت توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: به محض این که ماموران به سمت این فرد مظنون تغییر مسیر دادند، وی اقدام به فرار کرد که در نهایت تحت تعقیب قرار گرفته و در حالی که سعی داشت تجهیزات همراهش با از خود دور کند، دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به این ترتیب، متهم دستگیر و به همراه تجهیزاتش که شامل، سلاح، بیسیم، دستبند و اسپری قلابی بود، به کلانتری منتقل شد.

این فرد تحت بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از شهروندان، اعلام داشت که با تجهیزات مذکور به سراغ خرده فروشان مواد مخدر و معتادان می رود و هم مواد مخدر و هم پول از آنها می گیرد.

رئیس کلانتری 164، اظهار داشت: به این ترتیب، پرونده متهم با اعترافاتش تکمیل شد و متهم تحت عنوان غصب عناوین دولتی و زورگیر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول