اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

انتشار اطلاعات تازه از گوشی‌های پرچمدار تازه سامسونگ

سامسونگ در حال آماده سازی گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برای عرضه آنها به بازار است و امکانات قابل توجهی را برای آنها در نظر گرفته است.

انتشار اطلاعات تازه از گوشی‌های پرچمدار تازه سامسونگ

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، این گوشی ها از امکاناتی مانند اسکنر هوشمند چهره، برچسب های سه بعدی و حالت جدید تصویربرداری موسوم به تگ شات برخوردار هستند.

اسکنر هوشمند چهره در گوشی های مذکور با ترکیب اطلاعات چهره و عنبیه چشم مالک این گوشی ها دفت و امنیت را در زمان شناسایی مالک تلفن همراه ارتقا می بخشد و باعث می شود هویت وی در نور کم و حتی در شرایط تابش شدید آفتاب قابل شناسایی دقیق باشد.

سیستم یادشده می تواند جایگزینی برای استفاده از کلمات عبور یا واردکردن پین کد باشد و از این طریق نه تنها می توان قفل ورود به گوشی را باز کرد. بلکه از این طریق حتی می توان هویت کاربر برای ورود به برنامه ها و وب سایت های مختلف را هم تایید کرد.

در این گوشی امکان ارسال برچسب ها یا استیکرهای سه بعدی وجود دارد و حتی می توان تصاویر سه بعدی تهیه شده با دوربین های دوگانه را ارسال کرد. همچین برچسب گذاری عکس ها وبرچسب ها با استفاده از اطلاعات مکانی و آب و هوایی ممکن است. قابلیت تگ شات دوربین گوشی های یادشده ذخیره سازی اطلاعات مکانی و آب و هوایی را بر روی تمامی عکس های گرفته شده ممکن می کند. ارسال اطلاعات یاد شده هم بر طبق خواست و تمایل کاربر ممکن است.  

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول