اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

فراخوان خانه موسیقی برای ساماندهی حوزه نشر

فراخوان خانه موسیقی جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی و فراهم ساختن امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه برای مخاطبان اعلام شد.

فراخوان خانه موسیقی برای ساماندهی حوزه نشر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه موسیقی ایران، با توجه به مسائل و مشکلات ناشی از عدم رعایت قانون کپی رایت و درخواست هنرمندان و فعالان حوزه نشر جهت حمایت از تولیدکنندگان عرصه موسیقی،نهاد صنفی خانه موسیقی با هدف حمایت از تولید، نشر و عرضه آثار، حفظ میراث هنری کشور در بخش موسیقی، ارتقاء کیفی، حمایت از حقوق قانونی و معنوی موسیقی‌دانان در نقاط مختلف کشور و مقابله با نقض گسترده حقوق پدیدآورندگان آثار هنری و بارور ساختن استعدادهای هنری در رشته موسیقی و عطف به ماده ۱۱ اساسنامه، خانه موسیقی در نظر دارد جهت ساماندهی حوزه نشر موسیقی، امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه را برای مخاطبان فراهم سازد.

لذا از کلیه ناشران و موسسات فرهنگی و هنرمندانی که ایده‌هایی خلاقانه در این حوزه دارند و مایل به مشارکت در این پروژه هستند، دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه، طرح توجیهی و برنامه عملیاتی پیشنهادی خود را به خانه موسیقی ایران ارسال نمایند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول