اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دیدار تعدادی از خانواده‌های کودکان ناشنوا با مسئولین وزارت بهداشت

تعدادی از خانواده‌های کودکان ناشنوای نیازمند کاشت حلزون با مسئولین وزارت بهداشت دیدار کردند.

دیدار تعدادی از خانواده‌های کودکان ناشنوا با مسئولین وزارت بهداشت

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، تعدادی از خانواده های کودکان ناشنوای نیازمند کاشت حلزون با مسئولین وزارت بهداشت دیدار کردند.

حسن صادقی، نماینده خانواده کودکان نیازمند کاشت حلزون شنوایی گفت: امروز جلسه خوبی با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم و آنها پاسخ‌گو بودند در این جلسه مقرر شد پروتزهای خانواده هایی که سهم خود را تا پایان سال 96 به هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران پرداخت می کنند، تا اواخر بهار سال آینده به مراکز کاشت حلزون ارسال شود.

وی تاکید کرد: والدین این کودکان نگرانی دارند که چه زمانی نوبت کاشت حلزون فرزندان آنها فرا می‌رسد که قرار شد در این زمینه اطلاع رسانی مناسب انجام شود که هم نوبت کاشت پروتز و هم زمان برگزاری مناقصه ها برای خرید پروتز به اطلاع خانواده ها برسد.

صادقی یادآور شد: امروز لیست پروتزهای وارد و توزیع شده در کشور را دیدم و هر خانواده‌ای که تا تیرماه سهم خود را پرداخت کرده بود، پروتز مورد نیازش به مراکز کاشت حلزون ارسال شده و این امیدواری وجود دارد که مشکلات این بیماران برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاشت حلزون شنوایی برای بیماران 46 میلیون تومان هزینه دارد که 40 میلیون تومان آن توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، 3 میلیون تومان توسط نهادهای حمایتی و 3 میلیون تومان توسط بیماران پرداخت می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول