اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

فضای مجازی شکارچی متخلف را رسوا کرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل یک نفر متخلف شکار و صید را از طریق فضای مجازی شناسایی و دستگیر کرد.

فضای مجازی شکارچی متخلف را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان، نیره پورملایی اظهار کرد: تصاویر منتشره در فضای مجازی، شکارچی متخلف هوبره در سیستان و بلوچستان را به دام انداخت و یک نفر متخلف محیط زیستی از طریق فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود:  یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل با همکاری بخش سایبری یگان حفاظت محیط زیست استان در فضای مجازی و از طریق تصاویر منتشره توسط یک نفر متخلف، موفق شد وی را که اقدام به شکار یک قطعه پرنده از نوع گونه هوبره کرده بود، شناسایی و دستگیر نماید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل پس از کسب اطلاعات کامل و تایید صحت آن و بعد از کسب مجوزهای قانونی، توانست متخلفی که اقدام به انتشار تصاویر پرنده شکار شده کرده بود را دستگیر نماید.

 پورملائی ادامه داد: متخلف دستگیر شده  به همراه مستنداتی که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل گردآوری شده بود به مقام قضایی شهرستان جهت پیگیری موضوع تحویل شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول