اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دولابی در گفت‌وگو با فارس:

مسئولان باید جدی‌تر برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: دولت و مسئولان باید به صورت جدی‌تری برای رفع مشکلاتی که گریبان‌گیر مردم است، تلاش کند.

مسئولان باید جدی‌تر برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند

علی اکبر دولابی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس رئیس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود همچون گذشته با به‌کاربردن «بایدها» صرفا وعده داد که چنین رفتارهایی از شخصی که مدیر ارشد اجرایی یک کشور محسوب می‌شود، بعید است.

وی ادامه داد: دیگر زمان این شعارها پایان یافته و مقام معظم رهبری هم نیز بارها تاکید کرده‌اند که صرفا دادن شعار صحیح نیست، رئیس جمهور باید گزارش عملکرد خود در فاز اجرایی را ارائه کنند.

علی اکبر دولابی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود گزارش‌ محدودی از عملکرد خود داشت اما کلیت حرف‌های وی مورد رضایت مردم واقع نشد به همین دلیل دولت باید به صورت جدی‌تری برای رفع مشکلاتی که گریبان‌گیر مردم است، تلاش کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تصریح کرد: رئیس‌جمهور همیشه بر اهمیت نقدپذیری تاکید می‌کند اما این مسئله در بین مسئولان وجود ندارد که فرمایشی بودن مصاحبه تلویزیونی اخیر رئیس‌جمهور نیز به وضوح پیدا بود.

این فعال دانشجویی یادآور شد: نمی‌توان گفت هنوز به مرحله‌ای از نقدپذیری که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند رسیده‌ایم، بلکه فاصله زیادی با آن داریم و بعید می‌دانم که روحانی به این زودی‌ها به آن برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول