اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

نماینده گنبدکاووس در مجلس خبر داد

برگزاری نشست نمایندگان و مسوولان گلستان با وزیر ورزش/ بررسی مشکلات اخیر کورس سوارکاری گنبدکاووس و بسکتبال گرگان با وزیر ورزش/ درآمد کورس‎های سوارکاری باید در گلستان هزینه شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استان با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این نشست با موضوع کورس‌های سوارکاری به ویژه کورس گنبدکاووس و بسکتبال گرگان خواهد بود.

برگزاری نشست نمایندگان و مسوولان گلستان با وزیر ورزش/ بررسی مشکلات اخیر کورس سوارکاری گنبدکاووس و بسکتبال گرگان با وزیر ورزش/ درآمد کورس‎های سوارکاری باید در گلستان هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قره‌جه طیار بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون کورس سوارکاری گنبدکاووس اظهار کرد: باشگاه سوارکاری گنبدکاووس جزء بزرگترین مجموعه‌های سوارکاری در خاورمیانه و آسیا است و با مدیریتی که پس از پیروزی انقلاب پیش آمد متاسفانه انتظارات مردم و مسوولان منطقه برآورده نشد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه فدراسیون سوارکاری برگزارکننده و ناظر کورس‌ها بوده است، نتوانستیم به جایگاه واقعی این مجموعه سوارکاری دست پیدا کنیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تصمیمی که علاقه‌مندان سوارکاری در گنبدکاووس و مسوولان استان گلستان داشتند، برگزاری مسابقات به استان واگذار شد و این مسابقات با مدیریت و اجرای نیروهای بومی برگزار می‌شود.

طیار تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که مدیریت استانی کورس ادامه پیدا کند و فدراسیون نظارت بر اجرای کار را بر عهده داشته باشد.

وی افزود: پایتخت سوارکاری و والیبال کشور در گنبدکاووس است و مردم این منطقه در این دو رشته ورزشی توانمندی بالایی دارند و اگر بتوانیم از این ظرفیت و تجربه نیروها استفاده بهینه شود شاهد اتفاقات خیلی بهتری در آینده خواهیم بود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درآمدهای حاصله از اجرای این کورس باید به منطقه تزریق شود و یکی از اشکالاتی که در گذشته وجود داشت این بود که هزینه‌ها و درآمدها به گنبدکاووس و مجموعه سوارکاری تزریق نمی‌شد.

طیار تاکید کرد: در سه یا چهار دهه گذشته نتوانستیم حداقل در حفظ تجهیزات و مسائل زیربنایی مجموعه موفق باشیم اما امروز با ترکیب تیم بومی و جدید با وجود انتقادها و نقاط ضعف اما حداقل شاهد این هستیم که درآمد این کورس‌ها به استان و شهرستان تزریق می‌شود و آن مجموعه از وضعیت سابق خارج شده است.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون در حوزه نظارتی خودش بارها درباره مسائل گوناگون نامه‌ای را به هیات استان ارسال کرده اما بازخوردی در حوزه عمل دریافت نکرده است، گفت: دوشنبه آینده نشستی را با وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت و در خصوص مشکلات کورس سوارکاری در استان و بسکتبال گرگان مذاکراتی را انجام خواهیم داد و موضوعات را مطرح می‌کنیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آن جلسه مشکلات و نظرات استان را مطرح می‌کنیم و نقطه نظرات فدراسیون سوارکاری را هم خواهیم شنید اما اعتقادم این است که تزریق درآمد باید به مجموعه ورزشی کورس سوارکاری گنبدکاووس و استان گلستان باشد و از این خواسته کوتاه نخواهیم آمد.

طیار با اشاره به اینکه نظارت فدراسیون در مسائل مختلف به ویژه دوپینگ باید وجود داشته باشد و ما از این اصل استقبال می‌کنیم، در خصوص تیراندازی روزهای اخیر در حاشیه مجموعه سوارکاری گنبدکاووس، بیان کرد: من این را قبول دارم باید در خصوص مدیریت مسائل مجموعه اصلاحاتی انجام شود.

وی در پایان گفت: یکی از ضعف‌های بسیار بزرگی که تا امروز وجود داشت این بود که حق بیمه مربیان و چابک سواران اعمال نشده که برای این امر باید ساز و کار اساسی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/40/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول