اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر دفاع قطر هر گونه مزاحمت برای هواپیماهای اماراتی را رد کرد

وزیر دفاع قطر امروز ادعای سازمان هواپیمایی شهری امارات مبنی بر رهگیری ۲ فروند هواپیمای مسافربری این کشور توسط جنگنده‌های قطری را رد کرد.

وزیر دفاع قطر هر گونه مزاحمت برای هواپیماهای اماراتی را رد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد العطیه» وزیر دفاع قطر که به انگلیس سفر کرده است ضمن رد ادعاهای امارات درباره رهگیری هواپیماهای این کشور توسط جنگنده‌های قطر، تأکید کرد که این رفتارها و ادعاها از کشورهای محاصره‌کننده قطر بعید نیست.

از سوی دیگر «عبدالله العذبه» سردبیر روزنامه العرب قطر گفت که فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای هر گونه رهگیری هواپیماهای مسافربری امارات توسط جنگنده‌های قطری را تکذیب کرده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، العذبه افزود که تماس تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا با امیر قطر حامل این پیام برای ابوظبی است که هر گونه تنش در منطقه امری غیر قابل قبول است.

روز دوشنبه (دیروز) امارات مدعی شد که جنگنده‌های قطری دو فروند هواپیمای مسافربری امارات به مقصد بحرین را رهگیری و برای آنها مزاحمت ایجاد کرده‌اند.

این ادعای امارات در حالی است که دو روز پیش قطر اعلام کرد که نماینده آن در سازمان ملل شکوائیه‌ای به شورای امنیت درباره نقض حریم هوایی قطر توسط جنگنده اماراتی و پرواز آن بر فراز مراکز اقتصادی قطر ارائه کرده است.

انتهای پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول