اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

صنعت نفت بیش از همه تیم‌ها از داوری متضرر شده است/ به دلیل بی‌پولی نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به اذعان کارشناسان داوری، بیشترین ضربات از ناحیه قضاوت داوران متوجه تیم ما بوده است.

صنعت نفت بیش از همه تیم‌ها از داوری متضرر شده است/ به دلیل بی‌پولی نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پیمان صاحب‌جمعی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، ضمن عرض تسلیت به مناسب درگذشت پیشکسوت فوتبال آبادان مرحوم محمد سعدونی، اظهار کرد: پیش از ورود به مسائل فنی تشکر ویژه دارم از امام‌جمعه، نمایندگان مردم آبادان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیگیری و مرتفع‌سازی مشکلات مالی تیم صنعت نفت آبادان که منجر به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم در چند روز گذشته شد.   

وی افزود: کل تیم متحد شده‌اند تا زحماتی که برای رفع مشکلات این تیم کشیده شده است را جبران کرده و با جدیت خاصی به کار خود در ادامه مسابقات لیگ برتر ادامه دهند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: تیم نفت فقط یک نیم فوتبال نیست بلکه تنها دل‌خوشی مردم آبادان است و مردم با باخت‌های این تیم ناراحت می‌شوند و با بردهای این تیم تا روزهای متمادی خوشحال هشتند، بنابراین می‌طلبد که مسؤولان در فکر برطرف کردن مشکل این تیم برای سال‌های آینده نیز باشند.

صاحب‌جمعی در خصوص دیدار تیم صنعت نفت مقابل پارس جنوبی جم، گفت: تیم پارس جنوبی جم از تیم‌های خوب امسال است و نتایج خوبی را کسب کرده است، تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شده است.

وی تأکید کرد: ما قصد داشتی در نیم‌فصل دوم بازیکنان بیشتری جذب کنیم ولی به دلیل شرایط بد مالی موفق به جذب بازیکنانی همچون محمد نوری و آل‌کثیر نشدیم، درحالی‌که مذاکراتی نیز با این بازیکنان انجام داده بودیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات چهار بازیکن جذب کردیم که این بازیکنان بدون اینکه در مورد مسائل مالی با ما صحبت کنند قرارداد خود را با صنعت نفت به امضا رساندند، حتی سوشا مکانی هزینه اخذ آی‌تی‌سی خود را شخصاً پرداخت کرد که این موضوع نشان‌دهنده انگیزه این بازیکنان برای بازی در ترکیب صنعت نفت است.

صاحب‌جمعی افزود: نقاط ضعف و قدرت تیم پارس جنوبی را به‌خوبی شناسایی کردیم و طی هفته گذشته با تمرینات منظمی که انجام داده‌ایم، مهیای این دیدار شده‌ایم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص غایبان تیمش در دیدار فردا مقابل پارس جنوبی گفت: متأسفانه در این دیدار کرار جاسم را به دلیل مصدومیت و علی عبدالله‌زاده را به دلیل محرومیت در این دیدار به همراه نخواهیم داشت، اما سایر بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند و فقط برای کسب سه امتیاز گام به مسابقه خواهیم گذاشت و از هواداران خوب خود نیز تقاضای حضور و حمایت همه‌جانبه داریم.

وی اظهار کرد: مشکل حامد پاک‌دل برای حضور در تیم صنعت نفت برطرف شده ولی کارت بازی این بازیکن هنوز صادر نشده و از هفته آینده می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم، اما لطفی و سوشا مکانی مشکلی برای حضور در دیدار فردا مقبل پاس جنوبی ندارند.

صاحب‌جمعی در پایان افزود: در جمع 16 تیم لیگ برتر، تیم صنعت نفت آبادان بیشترین ضرر را از داوری دیده است و طبق گفته کارشناسان 11 پنالتی 100درصد به سود تیم ما گرفته نشده و این موضوع در جدولی که دو امتیاز می‌تواند چند پله جایگاه تیم‌ها را تغییر دهد، نگرفتن 11 پنالتی مسلم در طول این فصل خیلی به ما ضربه زده است که امیدواریم در بازی فردا از ناحیه داوری متحمل ضرر نشویم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول