اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

دبیر جشنواره انشاءنویسی وقف در گفت‌وگو با فارس:

ارسال سه هزار انشاء با موضوع وقف به دبیرخانه ویژه دانش‌آموزان ابتدایی/ به دنبال گسترش این جشنواره در سال‌های آینده هستیم

دبیر جشنواره انشاءنویسی وقف با بیان اینکه از اوایل آبان‌ماه تا چندی پیش سه هزار انشاء با موضوع وقف به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: در مراسم تقدیر از رتبه های برتر جشنواره استانی انشاءنویسی ۳۰ اثر برگزیده و سه انشاء حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

ارسال سه هزار انشاء با موضوع وقف به دبیرخانه ویژه دانش‌آموزان ابتدایی/ به دنبال گسترش این جشنواره در سال‌های آینده هستیم

الهه عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس درباره جشنواره استانی انشاءنویسی وقف گفت: این اولین جشنواره پیرامون وقف با موضوع وقف چگونه باعث جاودانگی می‌شود؟ بوده و قرار است در سال‌های بعد هم ادامه پیدا کند.

وی افزود: متولی برگزاری این جشنواره اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و معاونت فرهنگی بوده است.

دبیر جشنواره انشاءنویسی وقف تصریح کرد: از اوایل آبان دریافت اثرها توسط دبیرخانه آغاز شد و به مدت 10 روز مهلت تعیین شده تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار انشاء با موضوع وقف به دبیرخانه ارسال شد که در آیین اختتامیه این جشنواره 30 انشاء و اثر برگزیده و از سه رتبه برتر تقدیر ویژه شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: جشنواره استانی انشاءنویسی وقف در سال جاری مختص دانش‌آموزان ابتدایی از پایه اول تا ششم بوده است و دلیل محدودیت سنی ایجاد شده برای دریافت آثار به این معنا بوده که کودکان با هنر خاص خود با موضوع وقف انشاء بنویسند.

وی اظهار داشت: قرار است در آینده نزدیک کتابی از آثار دریافت شده توسط دبیرخانه جشنواره استانی وقف که شامل انشاء‌نویسی کودکان بوده است چاپ شود.

دبیر جشنواره انشاءنویسی وقف  در پایان با بیان اینکه در سال‌های آینده به دنبال آن هستیم تا محدوده سنی دریافت آثار انشاءنویسی با موضوع وقف را گسترده‌تر کنیم، گفت: در صورت اجرایی شدن این پیشنهاد به جشنواره‌، انشاءنویسی وقف در پایه‌های مختلف مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول