اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خبر داد

تحقق کمک 50 میلیارد تومانی خیران گلستان در حوزه نوسازی و ساخت مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از تحقق کمک 50 میلیارد تومانی خیران گلستان در حوزه نوسازی و ساخت مدارس خبر داد.

تحقق کمک 50 میلیارد تومانی خیران گلستان در حوزه نوسازی و ساخت مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عماد مخدومی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: 15 جشنواره خیران مدرسه‌ساز را از سال 1378 تا امروز برگزار شده است.

وی ادامه داد: حدود 70 میلیارد تومان تعهد خیران را در حوزه مدرسه‌سازی داشتیم که تا پایان جشنواره نوزدهم حدود 50 میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خاطرنشان کرد: از یک هزار و 260 پروژه‌ای که در استان در حوزه آموزشو پرورش توسط اداره‌کل نوسازی مدارس انجام شده حدود 496 پروژه را با مشارکت خیران انجام داده‌ایم و یک هزار و 260 کلاس درس را با مشارکت خیران به پایان رسانده‌ایم.

مخدومی گفت: حدود 10 و نیم میلیارد تومان خیران داخل و خارج استان در سال جاری به صورت زمین، منزل مسکونی، آپارتمان، وجوه نقد و اشکال مختلف در حوزه خیرین مدرسه‌ساز وارد عمل شده و اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: این مبلغ در کنار کمک‌ها و استفاده از منابع بنیاد برکت و بنیاد علوی حدود 30 میلیارد تومان تعهدی بوده که در سال جاری محقق شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تصریح کرد: تا سال 1392، بنیاد برکت هفت پروژه را داشت که به 35 پروژه رسیده و 20 پروژه دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

مخدومی متذکر شد: جشنواره‌هایی که در استان در حوزه خیران مدرسه‌ساز  انجام می‌شود انگیزه‌ای برای حضور باشکوه‌تر و بهتر خیران در این عرصه می‌شود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول