اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

منابع چینی خبر دادند

برخورد نفت‌کش و کشتی در شرق چین؛ 30 ایرانی ناپدید شدند

منابع چینی گفتند که کارکنان یک نفت‌کش بعد از برخورد با یک کشتی باری در شرق این کشور ناپدید شدند که در آن میان 30 ایرانی ناپدید شده‌اند.

برخورد نفت‌کش و کشتی در شرق چین؛ 30 ایرانی ناپدید شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روز یکشنبه (امروز) بعد از آنکه یک نفت‌کش با یک کشتی باری در شرق چین برخورد کرد، دچار حریق شد و 32 نفر از کارکنان نفت‌کش ناپدید شدند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، مقامات چینی خبر دادند در شرق این کشور یک تانکر حامل 136 هزار تُن میعانات نفتی بعد از برخورد با یک کشتی باری آتش گرفت و 32 کارکن آن شامل 30 ایرانی و دو بنگلادشی ناپدید شدند. 

خبرگزاری شینهوآ هم نوشت، یک نفت‌کش با پرچم پاناما با کشتی باری متعلق به هنگ کنگ ساعت 8 شب شنبه(دیروز) در 160 مایلی شرق چین برخورد کردند و نفت‌کش تا صبح روز یکشنبه در حال سوختن بود و 32 کارکن آن شامل 30 ایرانی ناپدید شدند. 

وزارت حمل و نقل چین گفت که کارکنان کشتی باری که همگی چینی بودند، نجات یافته‌اند. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نوشت، چین چند کشتی پلیس برای جست‌وجو و 3 کشتی برای پاکسازی به محل حادثه فرستاد و گارد ساحلی کره جنوبی نیز یک کشتی و یک هواپیما برای کمک به عملیات جست‌وجو به محل حادثه اعزام کرده است. 

تکمیلی

شانا شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی هم نوشته است این نفت‌کش ایرانی است و حامل میعانات گازی پارس جنوبی به مقصد شرکت هانواتوتال کره جنوبی بود.

 

انتهای پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول