اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس:

تکلیف نساجی قائم‌شهر هفته آینده مشخص می‌شود/ تزریق 26 میلیارد تومان به مجموعه کارخانه نساجی مازندران

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس گفت: تکلیف نساجی قائم‌شهر هفته آینده مشخص می‌شود و امیدواریم به همت مجموعه شهرداری و سازمان گسترش بتوانیم برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم تا دغدغه کارگران برطرف شود.

تکلیف نساجی قائم‌شهر هفته آینده مشخص می‌شود/ تزریق 26 میلیارد تومان به مجموعه کارخانه نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، عبدالله رضیان پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دغدغه ما در فضای کسب و کار بیشتر از تولید شده و توجه زیادی به بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد، اظهار کرد: در بخش خدمات، ظرفیت‌های خوب و مقبولی وجود دارد که اگر به آن توجه کنیم فضای خوبی در بحث اشتغال و کسب و کار ایجاد می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر، مهم‌ترین مشکل و دغدغه همه متولیان امور از مقام معظم رهبری در رأس حاکمیت نظام، ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس، اشتغال جوانان به ویژه جوانان تحصیل‌کرده است تا شرایطی ایجاد کنیم ظرفیتی در کشور که از متولدین دهه 60 و 70 وجود دارد را ساماندهی کرده و زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس تصریح کرد: در چند سال اخیر، با توجه به شرایط تحریم و مشکلات عدیده در بحث منابع درآمدی کسب و کار کشور رونق لازم را ندارد که دلایل متعددی دارد.

این مسؤول با بیان اینکه باید جوانان را ترغیب کنیم که نوآور و مبتکر باشند و خود فضایی برای کسب و کار ایجاد کنند، اظهار کرد: مازندران ظرفیت‌های خوبی دارد که یکی از آنان جذب گردشگر است ولی نتوانستیم در این بخش استفاده مطلوبی داشته باشیم.

رضیان افزود: بودجه سال 97 در حال چکش‌کاری در کمیسیون تلفیق مجلس است و ما به عنوان نمایندگان مردم قول می‌دهیم شرایطی ایجاد شود تا فشاری به طبقات متوسط یا پایین جامعه وارد نشود و شرایط اقتصادی مردم را لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: مشکل در کشور وجود دارد و نگاه مجلس در این ایام این بود که برنامه‌ریزی کنند تا از بن‌بست ایجاد شده خارج شویم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس با بیان اینکه دشمنان از نارضایتی مردم از اوضاع اقتصادی در کشور سوءاستفاده کردند، اظهار کرد: رئیس‌جمهور اَبله آمریکا با همه شرایطی که در کشور وجود دارد رفتار نامناسبی در برابر ملت ایران داشت و می‌خواست با خشونت و ناامنی مصنوعی، طوری القا کند که ملت ایران نسبت به شرایط حاکمیتی خود مشکل دارند.

این مسؤول در ادامه به آخرین وضعیت کارخانه نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: با همت همه و پیگیری‌های فراوان، 26 میلیارد تومان توسط بانک ملی در اختیار مدیریت مجموعه قرار می‌گیرد تا دستگاه‌هایی که از چندسال پیش خریداری شده راه‌اندازی و سرمایه در گردشی شود و با توجه به شرایط موجود، ظرفیت جدید ایجاد شود.

رضیان در پایان گفت: تکلیف نساجی قائم‌شهر این هفته و هفته آینده مشخص می‌شود و امیدواریم به همت مجموعه شهرداری و سازمان گسترش بتوانیم برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم تا دغدغه کارگران برطرف شود.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول