اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره آشوب‌های اخیر ایران

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارشی درباره آشوب‌های اخیر ایران تهیه کرده و آن را برای دفتر نخست‌وزیر این رژیم ارسال کرده است.

گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره آشوب‌های اخیر ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده به مفاد گزارشی محرمانه که وزارت خارجه این رژیم درباره آشوب‌های اخیر تهران تهیه کرده دست پیدا کرده است. 

این گزارش مدعی شده این تظاهرات‌ها برای نظام ایران غیرمنتظره بوده و مسئولان هم‌اکنون در تلاش هستند بدون برخورد خشن با معترضان و از طریق دستگیری‌های پیش‌دستانه و ایجاد محدودیت‌هایی برای شبکه‌های اجتماعی آنها را کنترل کنند.  

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به علاوه مدعی شده تظاهرات‌ها از اعتراض به مسائل اقتصادی آغاز شده‌اند اما جهت‌گیری مطالبات به سرعت به سمت مسائل سیاسی و هزینه‌های دولت در سوریه، لبنان و یمن چرخش پیدا کرده است. درگیری‌ها همچنین سریع به خشونت گراییده‌اند. 

در بخش دیگری از این گزارش مغرضانه آمده است: «تظاهرات‌های ایران در حال حاضر تهدیدی برای بقای حاکمیت نیستند، اما آن را تضعیف میکنند و به مشروعیت آن لطمه می‌زنند و در صورت تداوم می‌توانند ثبات آن را به خطر بیندازند.» 

این گزارش همچنین حاکی است در حال حاضر بسیاری از ایرانی‌ها بیم این دارند که این ناآرامی‌ها به وقوع هرج و مرج‌هایی همانند برخی از دیگر کشورهای منطقه منجر شوند. 

 انتهای پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول