اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

مدیر عامل سابق شرکت سپرده‌گذاری:

الگوی مدیریتی جدید در سمات نهادینه شد

مدیر عامل سابق سمات گفت: طی دو سال اخیر در حوزه منابع انسانی رویکرد مدیریتی سازنده و موثری حاکم شد که امروز تبدیل به یک الگوی مدیریتی در بازار سرمایه شده است.

الگوی مدیریتی جدید در سمات نهادینه شد

محمد رضا محسنی، با اشاره به سالگرد تاسیس سمات امروز در جلسه تودیع خود در جمع مدیران ستادی و اجرایی سازمان بورس و نهاد های مالی، صحبت‌های خود را با آیه « وَ تِلکَ الاَیّامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس» سوره آل عمران آغاز کرد و گفت: طی حضور دو سال و اندی در شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه تلاش شد، تا در حوزه منابع انسانی رویکرد مدیریتی سازنده و موثری را حاکم کنیم که خوش بختانه امروز تبدیل به یک الگوی مدیریتی شده است.

وی افزود: پس از ورود به سمات و بررسی گزارش مقایسه‌ای میان حقوق و دستمزد و سایر ارکان، با کمک و هم‌فکری هیات مدیره ضمن اصلاح دریافتی‌ها همه کارکنان با 10 سال سابقه کار جذب سمات شدند و ضمن فراهم کردن امنیت شغلی تلاش شد، تا کارکنان برخوردار از مدارک تحصیلی دانشگاهی در شرکت مشغول شوند.

محسنی با بیان اینکه 71 درصد پرسنل تمام وقت سمات دارای فوق لیسانس و لیسانس هستند، از سطوح مناسب دانش کارکنان در این رکن بازار سرمایه سخن گفت و افزود: با وجود آنکه دست مدیرعامل برای به کار گیری نیروهای جدید باز بود، تمامی شاغلان در سپرده گذاری از روز اول ورود به سمات نه تنها طی دوسال گذشته حذف نشدند، بلکه بر امینت شغلی آن‌ها نیز افزوده شد.

به باور وی الگوی مدیریتی ایجاد شده در سمات باعث شد، تا در غیبت مدیران سابق و به صرف دوستی و آشنایی هیچ کسی از مجموعه سمات حذف و یا تعدیل نشد.

محسنی با بیان اینکه فیلم مستندی از خداحافظی خود را حدود شش ماه قبل ساخته و آماده کرده بود، به همه پرسنل سمات توصیه کرد: با پرکاری،نجابت،مهربانی و اخلاق همچنان با جدیت به کار خود ادامه دهند و از مدیر عامل جدید نیز انتظار می‌رود، با بصیرت کار خود را ادامه دهد.

وی در خاتمه گفت: طی مدیریت دو سال و چند ماه هم‌گرایی میان واحدهای مختلف سمات برقرار شد و در عین حال اجازه داده نشد، به واسطه غیبت و تهمت چند دستگی و یا اختلاف در مجموعه پایه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول